X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik hoop ook dat Kinderland + Oki Doki eindelijk word aangepakt, het potentiel voor een aangename circuszone is overduidelijk. Een mooi stationnetje voor Oki Doki, een paar kleurrijke lantaarnpalen hier en daar... veel moet dat ook niet kosten.
    De kans dat deze zone mogelijk de volgende retheming zal ondergaan is ook groot. Hoe dan ook zal het park stuk voor stuk naar de nieuwe standaard gebracht worden.

    Wat betreft het circus-thema, hoop ik net dat die verdwijnt. Als je kijkt naar hoe het park zich aan het ontwikkelen is, lijkt het mij dat ze de "avontuurlijke" richting opgaan en daar hoort voor mij een circuszone niet bij.

    Kinderland is voor mij het meest nutteloze gedeelte van het park.

    Ik zie liever kinderattracties verspreid doorheen het park. Dan zit je niet met je kinderen gecentreerd op één punt en moeten ze niet in de rest van het park enkel kijken en voorbij wandelen. Zo kunnen de grotere kids in een achtbaan terwijl mama of papa met de kleinste op een kinderattractie zitten, enkele meters verder.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dan zit je niet met je kinderen gecentreerd op één punt
    Is dat een probleem dan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Kinderland is voor mij het meest nutteloze gedeelte van het park.

    Ik zie liever kinderattracties verspreid doorheen het park.
    Akkoord met de laatste zin, maar de eerste: een kinderland én kinderattracties verspreid door het park kan toch ook? Pas dan is er écht voor elk wat wils.

    Het lijkt me trouwens ook wel leuk voor de kinderen zelf als ze tussen veel leeftijdgenoten zitten. En er zijn ook gezinnen met nog alleen maar kleine kinderen en als die dan steeds het hele park moeten rondwandelen naar de volgende attractie...

    Beiden (verspreide attracties + een afgebakende zone) zijn volgens mij dus even belangrijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •