X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Intimidatie in Virginia - Kings Dominion - 12 juni 2018

    Bedankt voor het TR!

    Zelf vond ik Kings Dominion eigenlijk een stuk beter dan Kings Island, vooral omdat ze wel een paar topbanen hebben die voor mij in Kings Island een beetje ontbreken (dan heb ik het over Intimidator 305 en Volcano; Twisted Timbers was er bij mijn bezoek nog niet).

  2. #2

    Re: [TR] Intimidatie in Virginia - Kings Dominion - 12 juni 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Bedankt voor het TR!

    Zelf vond ik Kings Dominion eigenlijk een stuk beter dan Kings Island, vooral omdat ze wel een paar topbanen hebben die voor mij in Kings Island een beetje ontbreken (dan heb ik het over Intimidator 305 en Volcano; Twisted Timbers was er bij mijn bezoek nog niet).

    In 2013 vond ik Diamondback wel een bescheiden toppertje, en nu was ik onder de indruk van Mystic Timbers en Banshee. Maar inderdaad, Kings Dominion heeft nog een indrukwekkendere line-up. Volcano niet kunnen doen, Twisted Timbers zit waarschijnlijk net wel of net niet in mijn RMC top 3. Verslag Kings Island komt er nog aan

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •