X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 30 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 582
  1. #181

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    wat een aangepaste werkkledij?, veiligheidsschoenen?, valbeveiliging? en linkshandig werken op een ladder met een bedrade machine én een hand over de dakrand?...Zeker dat dit niet in één of ander Oostblokland is ? Volgens mij een prachtige foto voor de opleidingen veiligheidscoördinator en aanverwanten.

  2. #182

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    linkshandig werken
    Misschien is die man ook gewoon linkshandig, dan kan je moeilijk verwachten dat hij het rechts doet he Maar idd veiligheid van dat bouwbedrijf is zeker niet in orde.

  3. #183

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wrijf verdikke toch eens die roest eerst eens weg voor je er gaat over sculpturen.... Als je zo te werk gaat bijt de roest zich na een jaar al door die bekleding heen. Is alsof je een deken smijt over een zetel vol schimmel...

  4. #184

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Werken en sculptering zijn aan de gang bij Dreamcatcher:

    Ik zie precies dat ook de bekende tunnel op het einde van de rit verwijderd is. Benieuwd of die nog zal terugkomen in een andere vorm.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #185

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik zie precies dat ook de bekende tunnel op het einde van de rit verwijderd is. Benieuwd of die nog zal terugkomen in een andere vorm.
    De effecten daarin stonden praktisch altijd uit, op het geluidseffect na, dus denk niet dat die terug komt.

  6. #186

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben eens benieuwd of ze die resem, aangeslage indianen langst de oevers laten staan... Dat was daar precies een vertoning van oude indianen die zich etaleerden voor toevallige passanten.

    Hopelijk halen ze toch nog eens de hoge druk boven om de baan te kuisen, kijk maar eens naar die foto hoe bruin die ziet met die eerste bocht naar de lifthill.

  7. #187

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik hoop echt oprecht dat ze met 2 treinen gaan rijden. De capaciteit lag al zo drastisch laag, laat staan met zo'n VR erop.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 29-01-18 om 22:37. Reden: taalfoutje

  8. #188

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben eens benieuwd aan welke andere attractie we die indianententen mogen zien opduiken. Voorlopig gok ik op Bob Express of aan het plein aan de uitgang van de IR.

  9. 29-01-18, 21:56

    Reden
    NVT (niet flauw doen he mannen en anders uitroeptekentje gebruiken)

  10. 29-01-18, 22:31

    Reden
    NVT (niet flauw doen he mannen en anders uitroeptekentje gebruiken)

  11. #189
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

    Schattig hoe BBJ dat op facebook ook telkens verdedigt als hun 'monument'. Als je een attractie lekker oud laat worden en verloederen krijgt hij automatisch een 'monument' status daar. Easy peasy.
    Ze speelden iets te vaak Planet Coaster.

  12. #190

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik ben eens benieuwd aan welke andere attractie we die indianententen mogen zien opduiken. Voorlopig gok ik op Bob Express of aan het plein aan de uitgang van de IR.
    Ik heb het antwoord uit de communicatiedienst via Facebook kunnen halen. De tenten worden definitief verwijderd uit het park.
    Toch handig, Facebook :-D

  13. #191

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    - Je zal Dreamcatcher ook nog steeds zonder VR kunnen beleven: Net als bij Revo/MM zal een deel van de trein met en een deel van de trein zonder VR voorzien worden.
    - Er zijn dus lessen getrokken uit MM en ze beloven heel wat maatregelen te treffen om de wachttijd zoveel mogelijk te beperken.
    Ik mag hopen het achterste deel met en het voorste deel zonder VR wordt bereden. Het zwakke punt van haast elke hangende coaster vind ik het beperkte uitzicht, behalve wanneer je front zit. Hopelijk dus geen MM-bis wat dat betreft.

  14. #192

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Geen probleem hoor, op het forum kunnen we gelukkig ook reageren

    Op Facebook reageerden ze vandaag ook op een aantal vragen van fans / bezoekers. Enkele vaststellingen:
    - Je zal Dreamcatcher ook nog steeds zonder VR kunnen beleven: Net als bij Revo/MM zal een deel van de trein met en een deel van de trein zonder VR voorzien worden.
    - Er zullen 2 wachtrijen zijn: 1 met en 1 zonder VR.
    - De handling van de brillen is een stuk vereenvoudigd en het station wordt aangepast. Er zijn dus lessen getrokken uit MM en ze beloven heel wat maatregelen te treffen om de wachttijd zoveel mogelijk te beperken.
    - Op Facebook zullen nog meer updates volgen van de werken.
    Ik weet niet of je deze informatie effectief zo gelezen hebt of dat dit jouw interpretatie hierop is, maar niks van dit alles klopt eigenlijk. Er komen geen twee wachtrijen. Er komt wel een voorsorteerstrook in het station zodat de mensen klaar staan wanneer de trein arriveert. De brillen zijn reeds bevestigd op de stoeltjes en je kiest zelf of je deze al dan niet op zet, dus geen half/half systeem als bij MM.

  15. #193

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik weet niet of je deze informatie effectief zo gelezen hebt of dat dit jouw interpretatie hierop is, maar niks van dit alles klopt eigenlijk. Er komen geen twee wachtrijen. Er komt wel een voorsorteerstrook in het station zodat de mensen klaar staan wanneer de trein arriveert. De brillen zijn reeds bevestigd op de stoeltjes en je kiest zelf of je deze al dan niet op zet, dus geen half/half systeem als bij MM.
    Wat Simon zegt heeft BJL zelf gezegd op hun fb:



    Of het nu om een voorsorteerstrook zou gaan of niet, het blijft een soort van andere wachtrij waartussen je moet kiezen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #194

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wat Simon zegt heeft BJL zelf gezegd op hun fb:



    Of het nu om een voorsorteerstrook zou gaan of niet, het blijft een soort van andere wachtrij waartussen je moet kiezen.
    Een woordvoerder van het park beweerde nochtans iets anders, er komen geen twee wachtrijen en de brillen zitten bevestigd op de trein, waardoor je dan kan kiezen. Maar nu snap ik de verwarring wel ivm half/half. Men zegt hier niet letterlijk dat het hetzelfde systeem wordt als bij MM, maar leggen ze uit hoe het bij MM werkt.
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 30-01-18 om 19:50.

  17. #195

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hmm, verwarrend inderdaad. Denk dat we het pas zullen zien als het park weer open gaat zeker? Of als BBJ beslist om nog meer foto's te delen uiteraard.
    Je vois la vie en des biscuits.

  18. #196

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Heeft iem. al weet welke coasters in Tusenfryd en Bonbon VR krijgen? Ik heb me al anderhalve maand de pløris gesurfd!
    Ik zal je alvast half uit je lijden verlossen: voor BonBon-Land wordt het Viktor Vandorm, de custom Zierer Tivoli, die VR krijgt. Dat staat op Parkerlebnis te lezen. De naam wordt Den Hemmelige Verden. De VR zou ook interactief worden: je moet je hoofd bewegen om dingen te verzamelen. Zoiets vind je ook al in Europa-Park, bij de Paddington-film op Alpenexpress.

  19. #197

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hartelijk dank!, p.

  20. #198

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    @bobby_turbo: ik had inderdaad de info gehaald uit de Facebookreacties, maar ik hoopte ook dat het anders zou zijn (zoals je ook beschreef). Laten we inderdaad hopen dat iedereen gewoon kan kiezen om de bril op te zetten en je geen aparte wachtrij hebt. Ik vond het op gewone dagen al best lang aanschuiven daar, en ik vrees dat het met een dubbele wachtrij een complete ramp zal worden.

  21. #199
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    We hoeven op niet veel te hopen... als je al ziet dat de roestvlekken aan het station niet eens onder handen genomen worden, dan weet je heus zelf ook wel dat er ook qua onderhoud aan de baan zelf bitter weinig zal gebeuren. Een vlotter omhoog takelen van het treintje bvb zou al veel helpen.
    Maar nog eens... het blijft BJL natuurlijk. Behalve de fans schudt iedereen eens met zijn hoofd en geeft er zijn geld niet meer uit.

  22. #200

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een vlotter omhoog takelen van het treintje bvb zou al veel helpen.
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft voor wanneer er twee treinen op de baan staan zodat de trein niet zo snel terug in de remmen staat, want anders moet die daar lang wachten. Maar met voorsorteerpoortjes zou het instappen dan weer vlotter moeten gaan waardoor je inderdaad een punt hebt.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •