X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Als ik dit zo lees, dan wil ik precies niet weten hoe vaak jij een park lastig valt met jouw prangende vragen...
    Vertel mij even waarom deze nutteloze reactie ook maar ergens relevant is?

    Ik ben ook nog steeds een bezoeker als een ander (paying customer), en als je net zoals Walibi Belgium zo onwaarschijnlijk onduidelijk bent over vele dingen en veel info niet of slechts half terug te vinden is, dan kan je inderdaad af en toe vragen krijgen als bedrijf. Met jou ingesteldheid zou ik alvast niet gaan werken op een klantendienst ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    veel info niet of slechts half terug te vinden is
    Zo vroeg ik mij onlangs af wat nu ook al weer de prijs was van een parkingticket, en ik slaagde er maar niet in om het terug te vinden op de website.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Zo vroeg ik mij onlangs af wat nu ook al weer de prijs was van een parkingticket, en ik slaagde er maar niet in om het terug te vinden op de website.
    Staat op de route-pagina: https://www.walibi.be/nl/info/route
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Staat op de route-pagina: https://www.walibi.be/nl/info/route
    Vind ik persoonlijk een idiote plek om zoiets te zetten. Je kan het daar wel vermelden, maar ik vind dat je het ook bij tarieven / tickets zou moeten kunnen vinden.

    Maar bon, ik vind heel de website van Walibi bijzonder matig en ben 100% akkoord dat het park qua communicatie zeer hard te wensen over laat. En dat is jammer, omdat alles in het park zelf mij als bezoeker wel héél enthousiast maakt. Als ze de positieve opmars van de voorbije jaren in het park ook kunnen doortrekken naar communicatie, marketing en customer service, kan Walibi wat mij betreft meespelen in de Europese subtop.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •