X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag ook Crazy Bats gedaan. En ook Phantasialand in zijn geheel bezocht.
    Ook niet zo enthousiast, de attractie is er globaal gezien wel op vooruit gegaan, maar VR s niet mijn ding.

    1. Het beeld was wazig, je kon nog wel de contouren zien, maar de scherpte die ik had verwacht, bleef uit. Gevolg: misselijkheid. Bij mijn broer stond het beeld wel zeer scherp, maar bij mijn vriendin ook helemaal niet? Of ligt het aan het feit dat we brildragers zijn. We hebben nochtans de instructies in de wachtrij opgevolgd.

    2. De wachttijd bedroeg 30 minuten, om 11u30. En dit op een schooldag in september. Er waren wel veel schoolreisjes aanwezig, maar Taron stond het meest van de dag op 20min. Dan vond ik en mijn medegezelschap het wachten voor Taron of andere attracties meer waard dan de 30 min. hier.
    Oorzaak volgens mij: de transportband werkte niet, er werd gewerkt met twee treinen (er was wél genoeg personeel, 4 pers. voor de brillen aan te geven en te kuisen).

    3. Het uiterlijk van station en wachtrij is er écht op vooruitgegaan. Al vind ik deze straat in Fantasy nog altijd niet zo goed passen, zeker met de aanwezigheid van de nog meer uit de toon vallende Hollywood Tour. en de nu flashy blauwe accenten van Crazy Bats. En de attractie vind ik ook niet goed aansluiten bij Fantasy. Hoe dan ook, na Winja's is er nu nog wel een goede, bijkomstige reden om naar Fantasy te komen als thrillseeker.

    Kortom, ik was er niet echt enthousiast over, mede door dat ik ziek was geworden.
    Wanneer een park een tamme of zwakke coaster bouwt, ben ik nog mild (zoals Dizz bv.), maar hier krijgen bezoekers wel een product aangeboden waar ze ziek van worden, waar ze veel te lang voor moeten wachten, ...

    The Temple Of The Night Hawk moest sowieso een andere bestemming krijgen, want de ritbeleving trok op niet veel, er is inderdaad meer te beleven en de attractie krijgt dus heel wat volk over de vloer, maar de kwaliteit van enkele maanden terug die ik hier las, lijkt weinig van over te schieten. Ook het vandalisme viel me hier op, maar sommige stickers/plakaten beginnen al kleur te verliezen of te vervagen. Inderdaad, Crazy Bats is niet echt hufterproof zoals bv. de wachtrij van Taron dat is. Ze hebben ook sommige trappen in de wachtrij blauw geverfd, vooral outdoor, maar door slijtage komen de oude kleuren er toch door, dat hadden ze toch kunnen voorzien dat dit kon gebeuren?
    In de wachtrij hebben ze de railing wel goed aangepakt, een aluminium hulsel over sommige stukken, zorgt er voor dat daar de verf nooit kan afgaan.

    Crazy Bats is dus een goede zet, mits de techniek 100% op punt staat, want pas dan is de ervaring ook af en kan het zich meten aan de andere attracties van Phantasialand, maar vandaag kreeg ik een Bobbejaanland gevoel, waarbij ze hoog van de toren blazen met hun nieuwigheid, maar je maar een half afgewerkt product krijgt. En een attractie waar ik weinig ID van Phantasialand in vond: echte materialen en immersieve theming, aangename wachtrij en uitmuntendheid in ritbeleving.

    Pas op, indien de techniek op punt staat, kan deze attractie nog 10 jaar mee, maar dan moet het wel goed bijgehouden worden. Zowel de brillen als de theming.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Het uiterlijk van station en wachtrij is er écht op vooruitgegaan. .
    Vind zelf dat het station er totaal niet op vooruit is gegaan. Het station van de temple had veel meer sfeer dan het station van crazy bats.
    Vind het station van crazy bats ook maar erg donker. Wachtrij is er op vooruit gegaan. Maar alles wordt daar langzaam gesloopt waardoor het er weer minder uit gaat zien. Ik vind deze `upgrade` dus totaal niet geslaagd.

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Het station van de temple had veel meer sfeer dan het station van crazy bats.
    Opletten dat je die blikken doos met legernetten geen te warm hart toedraagt hè. Ik vind dat de sfeer op zich aan elkaar gewaagd is voor en na VR en dat beide versies meespelen op het niveau Bobbejaanland Revolution.

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Opletten dat je die blikken doos met legernetten geen te warm hart toedraagt hè. Ik vind dat de sfeer op zich aan elkaar gewaagd is voor en na VR en dat beide versies meespelen op het niveau Bobbejaanland Revolution.
    Ik vind oprecht dat het station van de temple meer sfeer had. dat kwam ook heel erg door de soundtrack. ik vind het station van crazy bats te donker en vind het ook geen sfeer hebben.

    Zijn er deze week/vorige week nog mensen in crazy bats geweest? ben benieuwd hoe het er nu voor staat

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •