X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor mijn gevoel zijn toch aardig veel custom junior-coasters van Vekoma best heftig (voor een kiddy coaster dan).. daar is Raik inderdaad geen uitzondering op. Maar voor mij mist Raik aan elementen. Een standaard model geeft toch net iets meer afwisseling.

    Het rammelen van CA heb ik eigenlijk maar zelden last van. Er zijn dagen dat hij inderdaad wat stuitert (zelfs BM heeft daar soms last van), maar vind het enorm mee vallen ten opzichte van de meeste vekoma's van zijn leeftijd.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Voor mijn gevoel zijn toch aardig veel custom junior-coasters van Vekoma best heftig (voor een kiddy coaster dan).. daar is Raik inderdaad geen uitzondering op. Maar voor mij mist Raik aan elementen. Een standaard model geeft toch net iets meer afwisseling.

    Het rammelen van CA heb ik eigenlijk maar zelden last van. Er zijn dagen dat hij inderdaad wat stuitert (zelfs BM heeft daar soms last van), maar vind het enorm mee vallen ten opzichte van de meeste vekoma's van zijn leeftijd.
    Zelfs de standaard Rollerskater - het model van in Plopsaland - vind ik behoorlijk intens. Op warme dagen krijg ik op zulke banen af en toe zelfs een blackout...

    Colorado Adventure heb ik nog nooit weten rammelen eigenlijk. Als je vooraan de trein zit, zijn veel knikken in de baan niet erg comfortabel, maar dat is niet rammelen. Ik ga eigenlijk steeds vanachter zitten, zo voorkom je een ietwat bruuske rit. Behalve dan als je over elke drop gesleurd word met een mooie portie airtime! Nu moet ik daar wel bij zeggen dat het sinds de opening van Taron geleden was dat ik het park bezocht heb .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •