X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Vandaag voor de eerste keer het Aquapark bezocht. Ik vind het toch een geslaagd project waarbij er her en der nog wat kan en (hopelijk) zal aan gesleuteld worden. Enkele bedenkingen:
    - De prijs: 21 euro per persoon is toch wel vrij duur voor een waterpark van slechts die omvang waar er geen golfslagbad bij hoort. Abonnees van de Adventure Pass krijgen geen korting. Ik heb bijgevolg gekozen om voor 40 euro mn Adventure Pass te laten upgraden met een onbeperkte toegang tot het Aquapark. En wie enkel komt naar het Aquapark moet 6 euro parking betalen …
    - Capaciteit: de druktebarometer op de website is handig. Hopelijk is deze ook betrouwbaar. Ik heb er vandaag op voorhand niet naar gekeken en kan er dus niet over oordelen. Het was er vrij druk en dan is het zoals ik wat gevreesd had: aanschuiven in de glijbaantoren maar ook drummen in de Jungle Expedition (waarbij de redders dan moeten aansturen om vooruit te maken). Op zo'n momenten zie je dat het echt nodig is om een limiet na te streven van max. 800 personen tegelijk in het Aquapark.
    - Aanbod: vooral voor gezinnen met kinderen heel goed. Veel vallende emmertjes water, waterpistooltjes, de Klimmuur, het tof gemaakte Aqua Fort, de Junior Explorer, watervalletjes, enz. Allemaal compact en dicht bij elkaar. De Maxi Splash en Regenboog zijn leuk en worden in de gaten gehouden door de redders (geen verkeerslichten). De glijbaantoren ligt wel een beetje weg van de rest van het Aquapark en oogt wat 'fabriekachtig'. Ze is wel zeer ruim en biedt dus nog mogelijkheden naar uitbreiding en theming toe. De Splash Clash was wel leuk en hebben we 2 keer gedaan waarbij opviel dat links altijd groen kleurde en rechts altijd rood terwijl de linkse niet altijd de eerste over de finish kwam. Aquaventure is echt een toppertje en uniek. Enkel jammer dat deze glijbaan zo kort is. Een waterpark zonder golfslagbad mis ik toch wel al is het maar om toch eventjes geen grond onder je voeten te voelen. En zoals reeds aangegeven een wildwaterbaan en een buitenbad. Want persoonlijk vind ik een ligweide zonder buitenbad toch maar niks. Op de sauna zelf niks aan te merken behalve het ontbreken van een douche voor als je er buiten komt. Secret Cave en Wellness: ?a va; maar niet groot. Ik zie de meerwaarde niet om daar nog een (cocktail)bartje te willen steken in die hoek.
    - Theming: met de echte planten: knap gedaan. De grijze rotswanden zijn mooi. Veel natuurlijk lichtinval. De keuze voor veel touwen en hout als afscheiding oogt naar Canada. Duidelijke wegwijzers. Enkel de bewijzering naar de glijbaantoren had ik niet direct gemerkt.
    Besluit: tof gemaakt waterpark, zeker voor gezinnen met kinderen tussen de 6 en 14 jaar. Het Aquapark kan niet zoveel volk aan. Als je van alles ten volle wil genieten, ga je best op een kalm moment. Check de druktebarometer
    Laatst gewijzigd door Polletje; 13-07-19 om 22:38.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Gezien het speedo-beleid van BWP, zal ik dit waterpark sowieso overslaan. Ik ga niet nog een zwembroek aanschaffen, speciaal voor dat kleine waterpark te doen.
    Dat beleid is toch algemeen geworden? Niet iets dat zij alleen bepaald hebben, maar quasi overal gehanteerd wordt... Misschien toch maar eens aanschaffen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    - De prijs: 21 euro per persoon is toch wel vrij duur voor een waterpark van slechts die omvang waar er geen golfslagbad bij hoort. Abonnees van de Adventure Pass krijgen geen korting. Ik heb bijgevolg gekozen om voor 40 euro mn Adventure Pass te laten upgraden met een onbeperkte toegang tot het Aquapark. En wie enkel komt naar het Aquapark moet 6 euro parking betalen
    De prijs vind ik ook aan de hoge kant, zeker met het gevarieerde aanbod aan waterparken in WVL! En dat je met een Bellewaerde abonnement nog geen korting krijgt vind ik er wel helemaal over...

    ***

    Jullie reacties hebben in elk geval mijn nieuwsgierigheid geprikkeld, dus staat een bezoekje volgende zaterdag gepland. Ik gok op een kalme voormiddag, om dan in de namiddag het park zelf te bezoeken tijdens de eerste zomernocturne.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Dat beleid is toch algemeen geworden? Niet iets dat zij alleen bepaald hebben, maar quasi overal gehanteerd wordt... Misschien toch maar eens aanschaffen?
    Ik weet niet wat algemeen is voor jou, maar in Plopsaqua, LAGO en de Gentse stadsbaden is dat niet verplicht. Het is ook meer een Franse regel die Walloni? heeft aangenomen, hier in Nederlandstalig Belgi? zou ik dat absoluut niet algemeen noemen en zelfs vreemd. Laten we hopen dat het hier nooit verplicht wordt...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •