X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 61

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2017 - Dawson Duel

    Ergens ben ik blij te lezen dat er nog mensen zijn die het park in zijn huidige vorm kunnen apprecieren ...

    Bij mijn laatste bezoek vorige week zondag zag je wederom hoe Bellewaerde Bobbejaanland achterna gaat op gebied van onderhoud en dergelijke. Houdini is in schandalig slechte staat (exterieur lijkt elk moment in te storten, praktisch geen enkele wandlamp in de voorshow werkt nog, geen rook meer, storing op speakers, bliksemeffect kapot, klok aan de gevel kapot, ...

    Ook Bengal Rapid River ligt er zeer vuil en afgeleefd bij, gelukkig dat er nog enkele effecten blijven werken. Ook Jungle Mission toont alweer sterk afgeleefd aan en vele effecten doen het niet meer.

    Huracan zijn onboard muziek leggen ze veelal gewoon af van de miserie, de rook in de mistscene is volledig geschrapt met het simpele excuus "de rookmelders gaan dan af" (ik bedoel ...???), treinen zijn enorm vuil, wachtrij STINKT enorm hard, ...

    Dit zijn allemaal simpele onderhoudsklusjes, een beetje zelfrespecterend park zorgt dat deze punten zo vlug mogelijk aangepakt worden in plaats van alles te laten opstapelen tot deze puinhoop. Ook de nieuwe fish corner is véél te duur voor wat je krijgt. De visburger van € 5 (!!!!) is zo smakeloos als iets, en het is niet dat Bellewaerde geen betere horeca kan gebruiken want ze bengelen helemaal onderaan van alle Belgische parken met hun dure, smakeloze horeca.

    En muziek pikken uit Phantasialand (muziek van Deep in Africa speelt nu in Jungle) maakt me ook niet gelukkig als ik in een park loop die geen enkele gelijke waarde heeft aan PHL.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2017 - Dawson Duel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten

    ..., de rook in de mistscene is volledig geschrapt met het simpele excuus "de rookmelders gaan dan af" (ik bedoel ...???), ...
    Wat een belachelijk excuus is dat? Dit konden ze op voorhand niet bedenken? Hang dan hittemelders, systemen die bvb bedoeld zijn voor in keukens waar een rookmelder ook niet op zijn plaats is...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •