X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Maar voorlopig dus gewoon 1 attractie minder in het park... Dit is in mijn ogen weer geldgewin zonder visie. Blijkbaar verkocht voor een mooi bedrag zonder dat er al vervanging voorzien is. tja het volk komt toch zeker...

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Maar voorlopig dus gewoon 1 attractie minder in het park... Dit is in mijn ogen weer geldgewin zonder visie. Blijkbaar verkocht voor een mooi bedrag zonder dat er al vervanging voorzien is. tja het volk komt toch zeker...
    Ik weet niet of dat bedrag zo mooi gaat zijn hoor. Ze zeggen idd dat ze heel blij zijn met wat ze ervoor gekregen hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze er veel voor gekregen hebben he. Je bent blij voor wat je krijgt voor zo'n storingsgevoelige attractie waar je veel problemen en kosten aan hebt.
    Je kan ook moeilijk een vervanger hebben klaarstaan als je niet weet wanneer de huidige attractie weggaat, tenzij je hem gepland gaat afbreken natuurlijk.
    Ik denk ook niet dat je kan gaan klagen over het investeringsbeleid van Plopsa, want je insinueert precies of ze niet investeren in nieuwigheden en enkel maar afbreken terwijl dit de eerste keer in jaren is...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •