X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Bwa, oorspronkelijk was deze wel voorzien dacht ik, en binnen het geheel van Dino Splash zal dit uiteraard wel passen, maar persoonlijk vind ik het nog meer vloeken met het naastgelegen Heidi Land.

    Onlangs was ik aanwezig voor een Plopsa Backstage Tour, en stelde ik hen ook de vraag waarom de kant van Heidi niet naar een berg gethemed werd, maar hier kreeg ik als antwoord dat er bewust gekozen was voor een attractie volledig in thema, zodat die op zich een themagebied vormt.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Onlangs was ik aanwezig voor een Plopsa Backstage Tour, en stelde ik hen ook de vraag waarom de kant van Heidi niet naar een berg gethemed werd, maar hier kreeg ik als antwoord dat er bewust gekozen was voor een attractie volledig in thema, zodat die op zich een themagebied vormt.

    In mijn ogen is een themagebied meer dan enkel ??n attractie groot. Dan bedoel ik niet dat een themagebied meerdere attracties hoeft te bevatten, maar in dat geval is enkel de splash aangepakt. Dat is geen gebied... Ik vind deze hele rethematisatie echt het slechtste wat Plopsaland ooit heeft gedaan. Ooit.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •