X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Lange tijd heb ik zelf ook gedacht aan een Berlijns hotel op die plek. Er mist toch een afsluitend gebouw op die plek. Echter een nieuwe hoofdingang zie ik daar niet zo zitten. Ik weet niet of je ooit "The Magic Rose" gezien hebt op een rustige dag, maar dan zou de ingang/uitgang volledig verspert zijn en de chaos na afloop van de show om het park uit te komen immens zijn. Qua infrastructuur zou dat in elk geval een enorme flop worden op die manier. Het plein met Tribunes is toch écht aangelegd voor grote shows.
    Ik heb de show afgelopen vrijdag gezien. Dit probleem is me ook bekend maar daarvoor zou Phantasialand ongetwijfeld een oplossing vinden. Ik weet niet hoe effectief het is maar de Mystery en China ingang gebruiken als uitgang en de dan mogelijk nieuwe ingang gesloten houden. Dan vloeit de guestflow zoals ze nu gaat. Dan is er geen probleem, tenzij je het nu ook al als een probleem benoemt. Overigens vond ik hoe ze het volk stuurde na de show wel heel vlot verlopen.

    Qua infrastructuur vind ik die tribunes waar je over spreekt, echt een flop. Het niveauverschil tussen elke trede is veel te klein waardoor mensen geen steek zien zodra ze kleiner zijn als 1m70. Ikzelf kon over de hoofden heen kijken maar veel mensen verlieten de show tijdig omdat ze niets zagen en teleurgesteld waren. Dat is pas een afknapper.

    Daarnaast is de Magic Rose geen meerwaarde in de show line-up van het park. Talvia en Crazy Christmas zijn van ondermaats niveau met al die Disney rip-offs. M.Löffelhardt heeft zoveel kennis en ervaring maar toch heeft ze deze shows niet tot een goed einde gebracht. Het moto van "beter goed gejat, in plaats van slecht gedacht" had ik graag naar boven gehaald maar geef me toch naar goed bedacht i.p.v. slecht gejat. The Magic Rose is langdradig en zelfs saai te noemen. Mijn punt is, de eindshow is geen groot gemis. Weg ermee en geef maar een mooie hoofdingang. Weg mislukte tribunes, misschien de eventuele hoofdingang wat naar achter zetten en de ijspiste kan blijven. Geen problemen qua guestflow of toch niet erger dan het al is, en een mooie centrale ingang die Berlin compleet maakt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Een viaduct vanaf de perkeerplaats blijft een no-no omdat die grond niet van het park is en dus niet bebouwd mag worden.
    Dat weet ik hoor maar wat niet is, kan nog komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Gezien ruim de helft van de kamers in het hotel even snel via de ingang Berlijn in het park is, als via de hotel ingang, denk ik niet dat het zich loont om daar speciaal personeel voor in te huren. Het zou voor de ervaring natuurlijk wel iets leuker zijn als je zo het park in kunt, maar tijdswinst heb je er niet echt mee als hotelgast.
    Ik heb in beide hotels meermaals overnacht maar als Matamba gast langs de hoofdingang over de straat naar het park lopen, verbreekt de beleving en de sfeer.

    Om maar één moment te noemen: Afgelopen zomer waren we rond 10u naar de hoofdingang gegaan vanuit Matamba. Het duurde wel lang vooraleer we binnen waren omdat een grote massa opgepropt staat tussen de toegangspoorten en de dranghekken aan de straatkant. Voor mij nog een reden voor een hoofdingang achter de Kaizerplatz: veel veiliger en niet ingesloten.

    Ook stonden rijen tot voor de ingang van Matamba. Ook niet prettig om daar met je koffers toe te komen en je ertussen te wringen om binnen te geraken. Nog iets wat verholpen zou kunnen worden door de ingang te verplaatsen.

    Elk voordeel heeft een nadeel en andersom. Ik denk alleen dat de voordelen van een nieuwe ingang doorslaggevender zijn of zouden moeten zijn. Door zogenaamd plaatsgebrek (het is maar hoe je het bekijkt) en grondgebied dat niet tot Phantasialand behoort, lijkt het allemaal onmogelijk maar ik ga er toch vanuit dat dit nog steeds mogelijk is, totdat het tegendeel bewezen wordt doordat er iets anders achter de Kaizerplatz en/of naast de Klugheim plantenmuur verschijnt. Mits het grondgebied voor eventuele extra parkeerplaatsen in de toekomst tot Phantasialand behoort.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 02-01-19 om 16:26.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •