X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de Big Bang willen aansluiten bij Adventure Valley, er ligt een reuzenrad tussen de twee attracties. Ik denk eerder dat ze de stijl van El Rio willen doortrekken.


    Niets mis hiermee, maar op zich vind ik het niet meer dan een povere toevoeging aan een attractie die nu niet bepaald om een thema schreeuwde. Ik heb alvast nog nooit iemand horen klagen over het gebrek hiervan bij deze attractie. Waarom niet Oki Doki eens eindelijk een mooi stationnetje geven? Hopelijk is dit niet het enige dat we van Lichtaart horen en bouwen ze zulke onthulling op van 'leuk gedaan' naar 'wauw!'.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de Big Bang willen aansluiten bij Adventure Valley, er ligt een reuzenrad tussen de twee attracties. Ik denk eerder dat ze de stijl van El Rio willen doortrekken.
    Ik weet het, andere tijden, maar herinner je de "jungle" zone nog die aan twee kanten van het meer lag met de Bobby Drop tussen die niet in jungle thema was, maar we moesten onze verbeelding gebruiken! Misschien hoort dit ook nog bij het Adventure thema en moeten we ook hier onze verbeelding gebruiken?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •