X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Betekent dit dan ook dat je met een abonnement meteen kan doorlopen na het inscannen? Tot nu toe moest een medewerker je steeds toegang verlenen na het controleren van je abonnement.
    Die regel kwam er nadat je in het begin van de nieuwe poortjes wel gewoon kon doorlopen met abo, mar vele het abo doorgaven aan anderen. Soms kwamen er dus mensen naar het park met een abo van een vriend, soms werden ze zelfs aan het hek naast de toegangspoortjes gewoon doorgegven.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die regel kwam er nadat je in het begin van de nieuwe poortjes wel gewoon kon doorlopen met abo, mar vele het abo doorgaven aan anderen. Soms kwamen er dus mensen naar het park met een abo van een vriend, soms werden ze zelfs aan het hek naast de toegangspoortjes gewoon doorgegven.
    Als dat waar is, is het bijzonder raar dat hun systeem toelaat dat een abonnement meer dan 1x per dag gescand kan worden. Bij Plopsa kan dit bvb niet (zelf ondervonden een paar jaar geleden).
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Als dat waar is, is het bijzonder raar dat hun systeem toelaat dat een abonnement meer dan 1x per dag gescand kan worden. Bij Plopsa kan dit bvb niet (zelf ondervonden een paar jaar geleden).
    Ik denk dat meermaals scannen ondertussen ook aangepast is, vorig jaar moest ik een stempel krijgen om het park even te verlaten en opnieuw te betreden.

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    ja zou eigenlijk niet mogen. of doen zoals in disney foto op het scherm en als het uw pas niet is bye bye en koopt u een nieuwe pas

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het een mooie kleur. Qua uitstraling lijkt dit krachtig en het valt sowieso op. Hopelijk is de baan er ook eentje met veel herhalingwaarde, want dat is toch nog altijd het grootste gemis in dit park vind ik. Nu hoop ik ook dat het thema en de vernieuwing met themagebieden ertoe leidt dat de banen sowieso meer herhalingswaarde hebben, zo zou bv. Big Thunder Mountain maar een heel tamme baan zijn mocht dit niet zo prachtig gelegen zijn. Niet dat ik verwacht dat BJL Disney-achtige thematisering zal maken, maar door het uitwerken van themagebieden pogen ze wel om de belevenis te verbeteren.

    Ik vrees wel voor de wachttijden van deze baan. Als het inderdaad (waar ik echt op hoop) een baan is met veel herhalingswaarde, dan is de capaciteit (max 960ppu (zonder in-én uitstappen), waarschijnlijk eerder rond de 700 denk ik) toch wel laag vind ik. Op het eerste zicht lijkt me enkel Naga Bay nog lager te zitten qua capaciteit.

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Als dat waar is, is het bijzonder raar dat hun systeem toelaat dat een abonnement meer dan 1x per dag gescand kan worden. Bij Plopsa kan dit bvb niet (zelf ondervonden een paar jaar geleden).
    In Europapark kan dit ook gewoon hoor. In de plaats controleert de medewerker even je foto en bij twijfel je geboortedatum. Ik vind het juist makkelijker dat je meermaals kan scannen, dit is meer flexibel. In het geval van BJL passeer je wss maar 1x per dag de poorten, maar in parken als EP is het toch handig. Zo hoef je ook geen vuile stempel op je hand. al is het maar om iets in de auto te halen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •