X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wie is de mol?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Steve

    1 5,00%
  • Joke

    1 5,00%
  • Pieter

    2 10,00%
  • Lloyd

    6 30,00%
  • Pascale

    3 15,00%
  • Bahador

    3 15,00%
  • Ik heb echt geen idee

    4 20,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Ik heb hier gisterenmorgen op Steve gestemd, terwijl ik de aflevering van zondag nog moest zien... Sterk!

    Nu heb ik echt geen flauw idee meer. Lloyd is het voor mij zeker niet. De Mol zou nooit een koffertje met 6.000 euro krijgen en er 0 euro uitnemen. Pascale valt voor mij ook af, om dezelfde reden.

    Van Joke wordt gezegd dat ze het minste geld in de groepspot gebracht heeft, maar ik heb toch de indruk dat ze er altijd oprecht voor gaat. Als dat niet zo is, acteert ze alleszins sterk!

    Blijven Pieter en Bahador over. Beide personen vind ik erg moeilijk inschatten. Dat de Mol niet in de auto zou slapen, durf ik betwijfelen. Het zou een prachtige zet zijn om 'de held' te zijn, terwijl je toch 0 euro in de groepspot brengt. Ik denk echter niet dat De Mol het risico zou nemen dat zijn broer het antwoord op één van de volgende vragen kent.

    Dus zou ik denken dat bij de filmproef de Mol met weinig geld wegrijdt. En dan schiet Bahador over, die met 50 euro weg reed...

    Ik ben qua buikgevoel ook geneigd om te gaan voor Bahador, maar zonder echt goede redenen.

  2. #2

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik heb hier gisterenmorgen op Steve gestemd, terwijl ik de aflevering van zondag nog moest zien... Sterk!

    Blijven Pieter en Bahador over. Beide personen vind ik erg moeilijk inschatten. Dat de Mol niet in de auto zou slapen, durf ik betwijfelen. Het zou een prachtige zet zijn om 'de held' te zijn, terwijl je toch 0 euro in de groepspot brengt. Ik denk echter niet dat De Mol het risico zou nemen dat zijn broer het antwoord op één van de volgende vragen kent.

    Dus zou ik denken dat bij de filmproef de Mol met weinig geld wegrijdt. En dan schiet Bahador over, die met 50 euro weg reed...

    .
    ik denk ook niet dat vier dat risico zou pakken. (Pieter) De Mol moet toch fit blijven. Of ze hebben hem uit de auto gehaald maar het risico is te groot met zijn broer.

    Bahador versta ik wel ( heb je zijn lief/vrouw gezien...) :P. Je zou voor minder geld laten liggen... no comment further.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •