X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wie is de mol?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Steve

    1 5,00%
  • Joke

    1 5,00%
  • Pieter

    2 10,00%
  • Lloyd

    6 30,00%
  • Pascale

    3 15,00%
  • Bahador

    3 15,00%
  • Ik heb echt geen idee

    4 20,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Ik vind sommige opdrachten toch redelijk onmogelijk. Die met die kippen bijvoorbeeld, zelfs al wisten ze de namen, probeer in die korte tijd maar eens de juiste kippen te vinden. Of in de laatste aflevering de opdracht met de boksgrepen: dat leek me een faire opdracht, totdat de andere kandidaten ineens de namen van de grepen moesten memoriseren met juist een afbeelding. Vorig jaar vond ik eigenlijk ook al van sommige opdrachten dat er zo danig veel factoren zijn dat je ze bijna niet kan doen.

    PS. zou deze poll sluiten net voor de volgende aflevering en elke week een nieuwe poll niet interessanter zijn dan één poll tot het einde? Ik ga niet stemmen omdat mijn mening elke aflevering weer verandert.

    Tot aflevering 3 had ik niet echt een verdachte, na aflevering 4 vond ik Lloyd zeer verdacht. De manier waarop hij het antwoord op de witte huis-vraag zei + zijn blik daarbij... En in de proef met de trap: ik begrijp dat het lastig is, maar hij heeft gewoon niet geprobeerd nog een spurtje te doen naar het laatste verdiep. Als hij de mol is, is dat logisch te verklaren: Joke kennende ging ze zeker de vrijstelling nemen als ze eerst bovenkwam, dus weg geld en andere kandidaten letten niet op Lloyd. Als hij de mol niet zou zijn en voor het geld zou spelen zou je toch verwachten dat hij ten minste probeert eerst boven te zijn om Joke te verhinderen die vrijstelling te nemen en te zorgen dat Katrien hem had.

    Tot zover mijn motivatie. Eerder had ik echt geen idee, al heb ik ook al Jeffrey verdacht, en Steve was ook wel verdacht (bv fietsproef).

    Na de laatste aflevering vind ik Pieter ineens ook wel mogelijk. Echt concrete zaken heb ik niet maar het zou zomaar eens kunnen. En Bahador begint ook te klimmen in mijn lijstje... Ik ga de volgende aflevering maar gewoon bekijken en zien wat er komt.

  2. #2

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    PS. zou deze poll sluiten net voor de volgende aflevering en elke week een nieuwe poll niet interessanter zijn dan één poll tot het einde? Ik ga niet stemmen omdat mijn mening elke aflevering weer verandert.
    Goed idee maar ik denk dat we het beter houden voor volgend jaar. Ik ben ermee gestart om te zien of er intresse was en ik heb een idee voor volgend jaar te doen...

    At Mods: ik weet niet of ik de poll nog kan aanpassen maar kunnen jullie de afsluitdatum veranderen naar zaterdag 12 mei.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •