X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ook voor hoppertickets en arrangementen betaal je gewoon de normale prijs voor 2 parken, terwijl je qua aanbod eigenlijk maar één park krijgt.

    En inderdaad. Niet veel mensen kopen een kaartje aan de kassa (al verbaasd het me elke keer weer dat ik toch genoeg mensen aan een kassa zie staan), maar net zo min mensen checken online of er iets gesloten is. En als ze dat al doen is de datum voor bezoek meestal al gekozen.

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ook voor hoppertickets en arrangementen betaal je gewoon de normale prijs voor 2 parken, terwijl je qua aanbod eigenlijk maar één park krijgt.
    Niet akkoord voor de arrangementen. Als je een verblijf in Disneyland boekt en je vergelijkt dat qua prijs met een verblijf in andere Europese pretparken met een hotel, dan is Disney écht niet duurder dan veel andere parken. Integendeel, je kan vaak goedkoper naar Disneyland dan naar een heleboel andere parken. Maar je krijgt er wel 2 parken voor in ruil. Of anderhalf, als je wil. Het aanbod van Disneyland + WDS op dit moment als één park omschrijven, vind ik persoonlijk looopings-niveau...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •