X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Goed plan of niet?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • ja

    6 23,08%
  • neen

    16 61,54%
  • ik weet het niet

    4 15,38%
Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: poll: Reserveer u plaats in de Pyton

    Niet zo'n fan van gratis fastpassen, in Disneyland werkt het in mijn ogen voor geen meter en Efteling kennende loopt het daar nog meer in de soep.

  2. #2

    Re: poll: Reserveer u plaats in de Pyton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Niet zo'n fan van gratis fastpassen, in Disneyland werkt het in mijn ogen voor geen meter en Efteling kennende loopt het daar nog meer in de soep.
    Het systeem is hier wel anders. In tegenstelling tot Disney zal de gewone wachtrij komen te vervallen (zo heb ik het althans begrepen). Het lijkt er op dat ze op den duur naar het systeem to willen dat Disney in Amerika wilt invoeren en Universal nu al probeert in Vulcano Bay (en we weten hoe goed dat momenteel werkt). Laten we hopen dat de Efteling in de positieve zin kan leren van de Amerikanen.

  3. #3

    Re: poll: Reserveer u plaats in de Pyton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het systeem is hier wel anders. In tegenstelling tot Disney zal de gewone wachtrij komen te vervallen (zo heb ik het althans begrepen). Het lijkt er op dat ze op den duur naar het systeem to willen dat Disney in Amerika wilt invoeren en Universal nu al probeert in Vulcano Bay (en we weten hoe goed dat momenteel werkt). Laten we hopen dat de Efteling in de positieve zin kan leren van de Amerikanen.
    Inderdaad, dat maakte ik er ook uit op. Op zich is het natuurlijk niet zó'n slecht systeem om eens uit te testen, maar ze zouden beter eerst focussen op operations, de wachtrijen zullen dan vanzelf wel dalen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •