X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat het zoiets gaat zijn als alles zich een niveautje lager afspeeld in Rookburgh. Als ik me niet vergis heeft de toegang via Berlijn een tunnel met trappen en tenzij de poort aan maus au chocolat een paar metertjes naar achter schuift wordt de enige andere toegang tot het gebied dan via Fantasy. Beide opties zitten in alle geval op een hoger niveau dan de toegangstunnel uit Berlijn.
    Ik zit op meerdere fora en het is al grotendeels bekend hoe Rookburgh opgebouwd zal zijn en hoe het er thematisch zal uitzien. Het wordt een multi-layer gebied, bestaande uit 3 niveaus waarschijnlijk.

    In de kelder zitten de stations, transfertrack, de wachtrij, launch, final remsectie, een darkride gedeelte (toch na de rit - na de breaks). Het andere darkride gedeelte is in het begin na het verlaten van het instapstation. Dit darkride gedeelte gaat verder boven het station verder in de gebouwen die bovengronds erover komen.

    Op de gelijkvloers - wat het niveau van de Berlin doorgang is en Fantasy - komt het steampunk stadje en de voornaamste pathways. De trap en oude ingang van Race for Atlantis zijn nog intact. Dit bezorgt Rookburgh mogelijk nog een verdieping, als deze echt blijft.

    Oftewel blijft de poort bij Maus au Chocolat op zijn plaats staan of ze wordt vervangen door een Berlijnse gevel om de achterzijde van de muur haar ijzeren constructie en het backstage gedeelte van Rookburgh te verbergen.

    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 11-06-18 om 19:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •