X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Klein vraagje... Ik heb een Europa Park abonnement en daarmee krijg je gratis entree tot bijvoorbeeld de efteling, nu heb ik vn mensen al eens gehoord dat er vroeger geen controle was of je nu echt maar 1 keer langskomt en dat je prima meerdere keren gratis naar binnen kon. Is dat nog steeds zo? Iemand hier ervaring mee?
    - Memento Mori -

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Klein vraagje... Ik heb een Europa Park abonnement en daarmee krijg je gratis entree tot bijvoorbeeld de efteling, nu heb ik vn mensen al eens gehoord dat er vroeger geen controle was of je nu echt maar 1 keer langskomt en dat je prima meerdere keren gratis naar binnen kon. Is dat nog steeds zo? Iemand hier ervaring mee?
    Heb je je abonnement moeten scannen of is er iets zichtbaars op aangebracht? Ik ben een aantal keer gratis naar Hellendoorn geweest met een Golden Pass en die barcode zit in ieder geval niet in hun systeem, maar zij knipten een gat in mijn kaart als herkenning (het eerste jaar met een perforator, de jaren daarna steeds met een treinticketgaatjesknipper). Ik vermoed dat Efteling ook niet over de barcodes beschikt van Europa-Park-abonnementen (je kan moeilijk alle codes van alle parken die korting geven in jouw park in je systeem hebben...) dus als er niks zichtbaars op je kaart is aangebracht is het goed mogelijk dat je er meerdere keren mee binnenraakt denk ik. Tenzij ze je naam of abonnementnummer ergens hebben ingetypt of opgeschreven, maar anders kan het best zijn dat dat niet te controleren valt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •