@Xarbero en Nathan G: bedankt voor jullie begrip De officiële naam voor mijn probleem is rijangst en ik ben dus niet de enige persoon die daar last van heeft. Ik probeer nu wat vaker met de auto te rijden en het gaat al beter maar we zijn er nog lang niet. Ik weet dat elk pretpark wel één of ander gat in zijn beleid heeft, hoewel ik het bij PHL wel een ferm groot gat vind. Maar het is zinloos om uit protest weg te blijven. Daar straf ik in feite alleen mezelf mee en het verandert de situatie niet (zoals ik ook ooit deelnam aan een actie ten voordele van mindervaliden op het openbare vervoer, die volledig mislukte … en misschien is dat wel onbewust een reden waarom ik er bij PHL zo over gestruikeld ben). Zelf naar PHL rijden lukt voorlopig nog niet, maar als iemand me ooit uitnodigt dan aanvaard ik het aanbod. Ik bezoek dit park liever in groep dan alleen.

@Rickie97: Mooi masterplan! Bellewaerde vind ik zelf ook een park waar nog veel potentieel in zit en hun 'gat' momenteel is voor mij het beperkte coasteraanbod. Maar daar wil jij dus verandering in brengen. Ik zal die Intamin launched betalen, op voorwaarde dat de rit minstens een evenaring - en liefst zelfs een overtreffing - wordt van de achtbaan wiens naam ik niet meer zal noemen