X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik ben er zeker van dat er gesloopt gaat worden nog voordat Rookburgh opent. Zoals reeds gezegd, Phantasialand wil elke site vroegtijdig bouwrijp hebben, zodat ze vlekkeloos kunnen starten met de bouw van iets nieuws een maand nadat het laatste nieuwe project geopend is.

    Ik veronderstel door de enorme veranderingen bij Fantissima niet gedaan zijn voor een korte periode. Fantissima blijft op deze plaats en zo ook het ganse gebouw. Misschien om Fantissima af te zonderen van toch een eventuele verbouwing van Temple en Hollywood Tour? Esthetisch gezien, zou het niet zo mooi zijn om een klasse show naast een bouwput te laten plaatsvinden.

    Ik denk dat men het gebouw niet meteen gaat slopen, maar er misschien binnen enkele jaren een nieuwe blikken doos gaat voor in de plaats zetten op dezelfde funderingen. Dat men vervolgens er theming rond bouwt en de inboedel veranderd. Met in gedachten de eenvoudige reden: de buren.

    De buren willen waarschijnlijk niet dat er 2 jaar lang bouwkranen "in de achtertuin" staan en vandaar mijn vermoeden dat het een hal zal zijn zoals nu, eentje die in enkele weken in elkaar staat. Dan hebben de buren geen last van een verstoord uitzicht.

    In de veronderstelling dat komende winter een redelijk groot gebouw tegen de vlakte gaat, gok ik toch op het Silverado theater. Mede door de gedachte dat 2 enorme bouwputten te veel zou zijn in een klein parkje zoals Phantasialand.

    De eerste hal bij Colorado Adventure zie ik toch graag verdwijnen en vervangen worden door een rotslandschap. We zullen zien of dit gebeurt wanneer CA een refurbishment krijgt. Wat wellicht pas ten vroegste 2020 zal zijn.

    Tenzij toch blijkt dat het Geister Rikscha is dat komende winter het veld moet ruimen. Dat is eveneens een reden om de wachtrij en ineens ook het station en de theming rond de baan van Colorado Adventure aan te pakken.

    Ik vermoed ook dat in de toekomst bij een refreshment van China Town de hoofdstraat op de schop gaat. Een herindeling van het China gedeelte zou goed zijn. Onder andere om het verlaten pad erachter ten volle te benutten.

    EDIT

    Ik had mijn reactie reeds getypt maar ik had geen internet waardoor het nu pas gepost is. Mijn excuses als mijn reactie overlapt met voorgaande reacties.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 26-09-18 om 21:02.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •