X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wauw, mooie concepten! Hopelijk wordt het ook realiteit zoals we het nu visueel kunnen zien!

    Enige waar ik een beetje schrik voor heb, zijn de individuele themaobjecten. Deze worden, als ik het goed zie, uit isomo gemaakt en dan bewerkt met kunststof (?). Een goedkope manier om mooie beelden te krijgen, al valt de houdbaarheid van zulke beelden zeker te betwisten. Hufterproof is het sowieso niet lijkt mij, laat staan de invloed van de natuur op die dingen. Het enige voorbeeld dat ik van dergelijke theming materiaal ken zijn de oorspronkelijke tempels van Indiana Jones in DLP, en dat trok al heel snel op niks. Nu, ik kan ook compleet verkeerd zijn natuurlijk, maar dat is gewoon mijn enige vrees. De baan lijkt mij een korte, doch intense ervaring te worden. Ben dus alvast benieuwd.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Enige waar ik een beetje schrik voor heb, zijn de individuele themaobjecten. Deze worden, als ik het goed zie, uit isomo gemaakt en dan bewerkt met kunststof (?). Een goedkope manier om mooie beelden te krijgen, al valt de houdbaarheid van zulke beelden zeker te betwisten. Hufterproof is het sowieso niet lijkt mij, laat staan de invloed van de natuur op die dingen. Het enige voorbeeld dat ik van dergelijke theming materiaal ken zijn de oorspronkelijke tempels van Indiana Jones in DLP,
    Het interactieve draai-ding in de wachtrij van Tiki Waka bestaat ook uit een soort verstevigd piepschuim, net als de meeste ornamenten in heel Energylandia. Wanneer dergelijke attributen binnen of afgesloten staan en zonder kans op aanraking, is de materiaalkeuze nog een beetje te verantwoorden. In alle andere gevallen (buiten en/of aanraakbaar) lijkt meer duurzaam materiaal me aangewezen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •