X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

    Vorig jaar werd hiertegen al een officieel bezwaar ingediend, waarna een nieuwe vergunning in november werd opgesteld. Bij deze vergunning zaten wel wat strengere voorwaarden, maar door een staking bij bpost is de offici?le vergunning te laat binnengebracht.

    De oude vergunning is zo weer in voege getreden, en dit wordt door de boze buren aangegrepen om zo naar de Raad van State te gaan. Hopelijk dwarsboomt dit de toekomstige plannen niet!
    Of hoe een staking van bpost de toekomstplannen van een gans pretpark kan dwarsbomen. Nu ja, ik weet niet of BPost hun bedrijfsdag nog mag organiseren in Walibi...

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Of hoe een staking van bpost de toekomstplannen van een gans pretpark kan dwarsbomen. Nu ja, ik weet niet of BPost hun bedrijfsdag nog mag organiseren in Walibi...
    Als Bpost met genoeg belastingsgeld komt aanzwaaien om hun bedrijfsdag in WaBe te laten doorgaan, zullen ze wel mogen hoor.

    Ik ga mijn frustraties tov bpost hier nu niet neerschrijven, of we zijn weer 10 pagina's verder. Maar als het echt zo is dat het daardoor is, damn.

    Maar ik zie ze wel in staat om dat weer in orde te krijgen bij WaBe?
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •