X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat me vooral in het oog springt:
    - Een toch wel impressionante, hoge topheat. Kijk maar eens hoeveel het hoogste punt boven de bomen uitsteekt. Typhoon en Sledge Hammer vervagen in het niets...

    - De omgeving is echt wel groen en bebost, dat kan enkel maar positief uitdraaien in het themagebied. Ook een voordeel dat ze daarvoor niet veel extra beplanting moeten voor bijplaatsen. Kijk maar al eens naar die nieuwe wachtrij naar de typhoon. Die loopt haast door het bos. Ook fijn dat ze aan wachtrijskippers hebben gedacht. Hoge hekken waar het moet en lage hekjes waar het kan.

    - Sledge Hammer is al bruin geschilderd. Ik dacht dat ze dat niet meer gingen doen dit jaar, wegens te weinig tijd. Blijkbaar is er toch nog tijd genoeg om de structuur op toch wel een hoge en ongemakkelijke plaats te thematiseren.

    - Opvallend dat er ook niet zo veel bomen zijn moeten sneuvelen voor heel het themagebied. Ook een verademing seg dat die witte tent weg is.

    Over het extra gimmick, ok. Dat gaat misschien problemen geven, maar het is toch wel graaf dat die achtbaan ook achterwaarts kan? Ik hoop dat BJL op tijd en stond het systeem evalueert en aanpassingen doorvoert. Afwisselen tussen voor en achteruit kan dan een optie zijn. Verder denk ik dat de grens voor iedereen ook anders ligt. Tegenwoordig kunnen kinderen ook meer aan. Kijk maar eens wat er in achtbanen als Joris en De Draak instapt, en dat is ook niet bepaald een kleintje. Om dan nog maar te zwijgen van Taron. Daar heb ik toch ook best jonge kinderen zien instappen.
    Verder: is er al iets bekend over de leeftijdslimieten? Ik gok zoiets van >1m30... Ik hoop wel op geen maximum. <1m95 is echt niet meer van deze tijd.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Wat me vooral in het oog springt:
    - Een toch wel impressionante, hoge topheat. Kijk maar eens hoeveel het hoogste punt boven de bomen uitsteekt. Typhoon en Sledge Hammer vervagen in het niets...
    Ik veronderstel dat de voorlaatste foto vanuit het reuzenrad is genomen. De tophat bevindt zich dichter bij het opnamepunt van de foto dan Sledgehammer (die op de foto niet op z'n hoogste punt slingert) en Typhoon. Het perspectief kan dus wel een beetje bedriegen, maar voor ik voor azijnpisser wordt uitgemaakt: het ziet er best indrukwekkend uit. En de spike wordt nog hoger, had ik begrepen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •