X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Puy du Fou] 2020

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Puy du Fou] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    ik begrijp zelf nog niet zo goed hoe een park met voornamelijk shows zo verdraaid goed kan draaien.
    Omdat ze met hun aanbod uniek zijn, minstens in Europa en mss wel wereldwijd. En omdat hun kwaliteitseisen heel hoog liggen.

    Wat ik dan weer de 'raarste' factor vind om hun succes te verklaren: de ligging. Dat is echt wel no-man's-land in vergelijking met Parijs of zelfs met Poitiers, Metz,. ... Met het o.v. ben je er ook niet meteen. En in de directe omgeving zie je weinig verblijf-accomodatie. De verblijven die het park zelf aanbiedt, liggen dus ofwel op enige afstand, of zijn heel mooi / onopvallend ingewerkt in het parkthema.

    Maar het blijven brainwashers, hoor. Mss halen ze het geld wel uit Vaticaanstad. Al vermoed ik eerder een transfer in omgekeerde richting. Herinner de spontane miljoenen-steun voor de Notre Dame.

  2. #2

    Re: [Puy du Fou] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Herinner de spontane miljoenen-steun voor de Notre Dame.
    Dat niet alleen, de eigenaars van Puy du Fou sponsoren ook oa. anti-abortie lobbygroepen. Reden genoeg om er van weg te blijven in mijn ogen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •