X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: [Tripsdrill] 2017

  1. #1

    [Tripsdrill] 2017

    Dit jaar zal het park een gethematiseerde Sky Fly openen:






    Concepts: Tripsdrill

    Bouwfoto's:




    Bron: ep_pascal @ coasterfriends.de

  2. #2

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Ze mogen dan wel stilaan als paddenstoelen uit de grond schieten, ik vind het toch geweldig hoe deze attractie schijnbaar makkelijk op zoveel verschillende wijzen gethematiseerd kan worden dat ze echt van elkaar onderscheiden kunnen worden

  3. #3

    Re: [Tripsdrill] 2017

    De thematisatie op de concept-art ziet er alvast verbluffend goed uit.

  4. #4

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Als je in beschouwing neemt dat de focus van tripsdrill niet ligt op de 'grootste zijn' en 'de beste coaster-count bouwen', kan je moeilijk anders dan toegeven dat het park tot de absolute top van Europa behoord. De thematische is origineler dan de meeste parken, er hangt een goede sfeer, de prijs valt goed mee, goede klantvriendelijkheid... Puur genieten dit park. En bijna jaarlijks mooie investeringen ook!

  5. #5

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Nieuwe bouwfoto's:








    Bron: Tripsdrill Fan @ coasterfriends.de

  6. #6

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Mooi! Zeker met dat water er mooi naast enzo. Ik zie er zo graag eentje in ons landje verschijnen, zeker als die zo mooi gethematiseerd kan worden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #7

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Mooi! Zeker met dat water er mooi naast enzo. Ik zie er zo graag eentje in ons landje verschijnen, zeker als die zo mooi gethematiseerd kan worden.
    Inderdaad, zou echt niet misstaan! Persoonlijk lijkt Plopsacoo me het meest ideale park hiervoor: zei hebben geen extreem grote capaciteit nodig, terug een voor België unieke attractie in het park, zou volgens mij mooi staan tussen de bergen...

  8. #8

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Softopening:


  9. #9

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Leuk attractietype en mooie theming! Ik hoop stiekem ook dat er snel iets dergelijks verschijnt in ons land. Voor Plopsa Coo zou het inderdaad goed passen, maar ik had het eerder in WB verwacht (ter compensatie van reuzenrad)

  10. #10

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Leuk attractietype en mooie theming! Ik hoop stiekem ook dat er snel iets dergelijks verschijnt in ons land. Voor Plopsa Coo zou het inderdaad goed passen, maar ik had het eerder in WB verwacht (ter compensatie van reuzenrad)
    Mwa, ik moet toch Ignace eerder gelijk geven. Als je naar de setting kijkt zou een sky fly stukken beter passen bij Plopsa Coo dan bij Walibi hoor. Akkoord dat er wat in de plek van het reuzenrad moet komen, maar ik zie daar liever toch iets anders dan een sky fly.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #11

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Ik ben dus niet de enige met belabberde inversie-pogingen. Niet mijn kopje thee, die dingen maar wel minder pijnlijk dan air racers. Geen van beide attractietypes moet voor mij naar ons land.

  12. #12

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Het thema is nog niet af (naar gewoonte van Tripsdrill):








    Bron: Tripsdrill Fan @ coasterfriends.de

  13. #13

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Volgende week eens gaan testen

  14. #14

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Begint er al leuk uit te zien:










    Bron: Tripsdrill Fan @ coasterfriends.de

  15. #15

    Re: [Tripsdrill] 2017

    Geweldig hoe Tripsdrill er telkens in slaagt hun attracties zo authentiek te laten ogen. Ik ben fan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •