X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 148

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Volgens de drie nullen-site (geen link) krijg je voortaan een vaste plaats toegewezen in JEDD.
    Dat zou resulteren in kortere wachtrijen. M'n gat: nu wordt het net langer wachten, omdat ik me meestal in het station naar achter wrong, waar de poortjes dunner bevolkt waren. Bye bye vrije keuze ook, incl. de kans om tegen je gezelschap te racen op identieke plaatsen in rood en blauw. M.a.w. een personeel-intensieve ingreep die geen oplossing biedt.
    Ik vraag me af of ze hier het systeem van Psyké Underground niet kunnen toepassen? Bij Psyké staan de frontpoortjes ook het dichtst bij de ingang, maar hier laat men per rit telkens exact het juiste aantal mensen binnen in het station. En dat lijkt toch vrij efficiënt te werken. Je hebt geen 100% vrije zitplaatskeuze omdat de trein volledig opgevuld moet worden, maar uit ervaring weet ik dat je met een doelgericht sprintje meestal wel ongeveer daar beland waar je graag wil zitten.

    Ideetje voor de Efteling?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of ze hier het systeem van Psyké Underground niet kunnen toepassen? Bij Psyké staan de frontpoortjes ook het dichtst bij de ingang, maar hier laat men per rit telkens exact het juiste aantal mensen binnen in het station. En dat lijkt toch vrij efficiënt te werken. Je hebt geen 100% vrije zitplaatskeuze omdat de trein volledig opgevuld moet worden, maar uit ervaring weet ik dat je met een doelgericht sprintje meestal wel ongeveer daar beland waar je graag wil zitten.

    Ideetje voor de Efteling?
    Dat is dus ook exact wat ze nu doen in de Efteling, alleen met een persoon ipv met een poortje. Ik ben er persoonlijk geen voorstander van, ik wil graag zelf kiezen waar ik zit in de achtbaantrein.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat is dus ook exact wat ze nu doen in de Efteling, alleen met een persoon ipv met een poortje. Ik ben er persoonlijk geen voorstander van, ik wil graag zelf kiezen waar ik zit in de achtbaantrein.
    Interessant dat dit nu ook hier weer aan bod komt. Ik vind dat juist het beste wat je kan doen als park. Als het je niet kan schelen waar je zit is elk systeem uiteraard goed, bij dit systeem loop je dan altijd gewoon door als je kan. Als je een specifieke plek wilt kun je bij dit systeem nog altijd in de rij zelf blijven staan en andere mensen doorlaten en dan bij de volgende rit als eerste het station binnenwandelen en je plaats kiezen. Of het erop wagen en een sprintje trekken zoals Azmidiske zegt Bij Weerwolf hanteren ze sinds enkele jaren ook datzelfde systeem, daar heb ik dit jaar de wachtstrategie toegepast en bij Psyké de sprintstrategie en ik kan je zeggen, ze werken allebei

    Ze moesten het bij Calamity en Vampire ook maar eens invoeren. Ik begrijp niet goed als dit het systeem is dat ze hanteren bij JedD ze dan zeggen dat ze met vaste plaatsen werken. Dat vind ik toch nog iets heel anders.

    Ontopic voor dit aspect, maar offtopic in het topic over de Efteling - Nu ben ik wel eens benieuwd naar jouw mening over de grouper bij Pulsar waar je dus totaal geen vat hebt op de plek waar je zit. Daar heb ik in mijn TR al uitgebreid mijn mening over verteld, zie je het toevallig zitten om daar je mening achter te laten?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •