X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 60
  1. #21

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met Achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wodan zou ik persoonlijk onder de noemer family fun plaatsen, niet meteen onder Thrill.
    Goh het is een hevige achtbaan, maar je kan er in feite wel in met een klein neefje inderdaad.

    Maar definieer thrill? Voor de ene is snelheid genoeg om een thrill te zijn.
    En als Wodan geen snelheid heeft, dan weet ik het ook al niet meer.
    En voor de andere moeten er dan weer inversies in zitten om thrill te zijn.

    Ik denk niet dat het zo gemakkelijk is om onderscheid hieronder te maken.
    Dit is volgens mij iets puur subjectief, in feite is voor een 4 jarige een draaimolen al thrill genoeg.

  2. #22

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met Achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wodan zou ik persoonlijk onder de noemer family fun plaatsen, niet meteen onder Thrill.
    Dan zijn er niet veel wooden coasters die wel als thrill mogen bestempeld worden ... Ik vind dit nog altijd de beste baan van het park. en ik hou wel van Thrill

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Dit is volgens mij iets puur subjectief, in feite is voor een 4 jarige een draaimolen al thrill genoeg.
    Gemiddeld gezien is in Belgïe een kind pas vanaf 6.5 jaar 120 cm. Dus een 4 jarige past inderdaad beter op de draaimolen ;-)

  3. #23

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Ik zou Wodan nu ook niet meteen bestempelen als thrill, maar om nu te zeggen dat het een familieachtbaan is gaat ook een brugje te ver volgens mij. Laat het ons houden op familythrill . Er zijn namelijk toch heel wat achtbanen die extremer zijn dan Wodan, die ik persoonlijk een beetje tam vind.

    Dat een draaimolen voor een 4-jarige thrill genoeg is slaat ook nergens op. Onze dochter van 3 jaar verveelt zich als het ware op een draaimolen. Nu goed, er zullen vast wel genoeg kinderen zijn die er wel van kunnen genieten. Zij heeft voor haar 3 jaar toch al best aardig wat attracties achter de kiezen .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  4. 15-09-17, 18:00

    Reden
    Geen persoonlijke aanvallen aub

  5. 15-09-17, 18:48

    Reden
    Niet meer van toepassing

  6. 15-09-17, 18:49

    Reden
    Niet meer van toepassing

  7. #24

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten

    Dat een draaimolen voor een 4-jarige thrill genoeg is slaat ook nergens op. Onze dochter van 3 jaar verveelt zich als het ware op een draaimolen. Nu goed, er zullen vast wel genoeg kinderen zijn die er wel van kunnen genieten. Zij heeft voor haar 3 jaar toch al best aardig wat attracties achter de kiezen .
    Goh was ook niet 100% serieus bedoeld eerder satirisch.
    Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

  8. #25

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Ik zal even verklaren waarom ik Wodan eerder familiaal vind. Ik deed al hogere woodies, maar vooral wildere die ik meer als thrill ervoer. Neem bijvoorbeeld Colossos, Tonnere en dat soort woodies, die geven een hoger thrillgevoel, maar ook Troy bijvoorbeeld vind ik veel wilder dan Wodan, waardoor ik Wodan softer vind en geschikter voor het hele gezin, net als bijvoorbeeld Heidi een zeer familieale achtbaan is.
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 16-09-17 om 14:14.

  9. #26

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Ik zou zelfs zeggen dat Plohn's El Toro intenser en meer thrill is dan Wodan. Bij Wodan heb ik het gevoel dat hij teveel uitbolt na zijn fantastische first drop.

  10. #27

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zou zelfs zeggen dat Plohn's El Toro intenser en meer thrill is dan Wodan. Bij Wodan heb ik het gevoel dat hij teveel uitbolt na zijn fantastische first drop.
    Dat is dus ook mijn gevoel.

  11. #28

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik zal even verklaren waarom ik Wodan eerder familiaal vind. Ik deed al hogere woodies, maar vooral wildere die ik meer als thrill ervoer. Neem bijvoorbeeld Colossos, Tonnere en dat soort woodies, die geven een hoger thrillgevoel, maar ook Troy bijvoorbeeld vind ik veel wilder dan Wodan, waardoor ik Wodan softer vind en geschikter voor het hele gezin, net als bijvoorbeeld Heidi een zeer familieale achtbaan is.
    De tonnere vind ik meer rammel dan trill, in die rij pas de bandit voor mij ook... Oud, rammel en toch leuk :-)

    Heidi vind ik dan weer samen in het hokje passen met de weerwolf, Robin hood, J&D .. Familiecoasters die rond de 70/80 km/h halen... Niet voor iedereen dus, maar wel voor een groot publiek.

    Wodan staat voor mij toch een niveau hoger dan deze banen. Door de snelheid, de intensiteit, de thematisering van de wachtrij, ... door Veel factoren. Troy en Colossos heb ik nog niet mogen beleven, maar wat ik lees en hoor staan deze twee vaak in de zelfde rij als Wodan.

    Nu ja, dit is natuurlijk een persoonlijke ervaring en die kan nog al eens verschillen van anderen hun mening natuurlijk ;-)

  12. #29

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Mannekes ("Vader"!)
    Wat de ene bibber vindt, vindt de andere flauw en omgekeerd.

    Kunnen we hier geen poll houden:
    - Welk thema-land?
    - To Mack or not to Mack?
    - Inversies, (multi)-launch, suspended, trein of losse karretjes?

  13. #30

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Mannekes ("Vader"!)
    Wat de ene bibber vindt, vindt de andere flauw en omgekeerd.

    Kunnen we hier geen poll houden:
    - Welk thema-land?
    - To Mack or not to Mack?
    - Inversies, (multi)-launch, suspended, trein of losse karretjes?
    zoiezo trein ;-) losse karretjes gaan ze daar ni rap meer bijzetten... ze hebben capaciteitsvreters nodig he

  14. #31

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Baron beschouw ik als losse karretjes. Die heeft toch wel capaciteit. Idem Smiler.

  15. #32

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    eurosat gaat daar eventjes losjes over hoor ;-) maar idd, moesten ze zo'n karretjes gebruiken is het wel weer iets anders, gewoon omdat er teveel volk op zo'n bakje zit. En smiler is een treintje ;-) 4 bakjes samen

  16. #33

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Mack werd al bevestigd volgens mij. Ik gok op een grote versie van het Big Dipper model.

  17. #34

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    - Themaland: een pure gok: Kroatië
    - Mack
    - Ik gok op treinen en tevens een nieuw type baan. 2020 (of later) is nog ver weg en wie weet wat heeft Mack dan weer in zijn hoofd gekregen. De laatste tijd hebben ze trouwens ook wel enkele interessante nieuwe types de wereld ingestuurd.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #35

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Ik heb me laten vertellen dat het wel degelijk voor 2019 zou zijn. Persoonlijk zou het me niet verbazen, ik zie de familie Mack ook niet meteen ontwikkelingen in hun park aan de kant schuiven om aan iets anders te werken, hoe groot het ook moge zijn.

  19. #36

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik heb me laten vertellen dat het wel degelijk voor 2019 zou zijn. Persoonlijk zou het me niet verbazen, ik zie de familie Mack ook niet meteen ontwikkelingen in hun park aan de kant schuiven om aan iets anders te werken, hoe groot het ook moge zijn.
    Ik zie EP nu ook wel proberen om een nieuwe zone open te doen in 2019. Met het nieuw hotel en hun ‘nieuw’ concept van de adventurs club of europ.

    Kroatië valt inderdaad het beste op die plats een er zijn nog een paar dingen waar ze hun club bij zouden kunnen integreren. Misschien wel met de nieuw achtbaan. Eerlijk gezicht zou ik niet rouwig zijn als ze dit deden. Hun nieuwe attractie was goed aangekleed.

    Als ze iets zetten hoop ik in de stijl van Taron een stevige achtbaan zonder inserties ik zie het daar nog passen. In combinatie met het landschap van Kroatië kan echt goed werken.

  20. #37

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Qua themaland denk ik ook dat zowel Kroatië als Polen hier kunnen aansluiten. Griekenland en Kroatië kunnen makkelijk in elkaar overgaan, maar ook Polen en Rusland kunnen dat. Persoonlijk hoop ik wel eerder op Kroatië.

    Als bouwer verwacht ik ook Mack, om zo een (relatief) nieuw type achtbaan te presenteren.

    Verder verwacht ik wel inversies, want die kan het park volgens mij wel gebruiken. Een multilaunch mag hierbij ook gerust, maar liefst niets suspended.

  21. #38

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Een multilaunch mag hierbij ook gerust, maar liefst niets suspended.
    Waarom niet?

  22. #39

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Waarom niet?
    Doorgaans ben ik niet zo'n fan van suspended coasters... Dingen als El Condor of Vampire zijn vaak pijnlijk aan de oren en Dreamcatcher is nu ook niet bepaald mijn favoriet. Als de voeten dan toch vrij moeten zijn, geef me dan maar iets als Lost Gravity of Baron 1898

  23. #40

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Doorgaans ben ik niet zo'n fan van suspended coasters... Dingen als El Condor of Vampire zijn vaak pijnlijk aan de oren en Dreamcatcher is nu ook niet bepaald mijn favoriet. Als de voeten dan toch vrij moeten zijn, geef me dan maar iets als Lost Gravity of Baron 1898
    Dat je een SLC ervaart als pijnlijk is zeer goed begrijpbaar, maar een B&M suspended is dan weer het tegenovergestelde natuurlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •