X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 108

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Vind het jammer dat ik ze niet meer ga kunnen doen, of toch niet daar want wat zouden ze doen met de banen? Ideetje voor Plopsa of zouden ze weer naar Azië verdwijnen?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Vind het jammer dat ik ze niet meer ga kunnen doen, of toch niet daar want wat zouden ze doen met de banen? Ideetje voor Plopsa of zouden ze weer naar Azië verdwijnen?
    Die coaster is veel te groot voor Plopsa! Ter illustratie even de coaster geplakt boven Plopsaland De Panne... In Hassloch zou het misschien nog lukken, maar daar zie ik het niet meteen komen... Zou dan eerder Walibi zeggen, daar past het toch ook meer dan in Plopsa, lijkt me.



    Verder vind ik het wel jammer dat hij verdwijnt. Ze beloven dat er een thrillride komt, maar wel voor de hele familie? Dan kan dat thrill gehalte toch niet zo bijster hoog zijn...

  3. #3

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Die coaster is veel te groot voor Plopsa! Ter illustratie even de coaster geplakt boven Plopsaland De Panne... In Hassloch zou het misschien nog lukken, maar daar zie ik het niet meteen komen... Zou dan eerder Walibi zeggen, daar past het toch ook meer dan in Plopsa, lijkt me.
    Ja, ik dacht niet aan De Panne maar eerder aan Holiday Park En puur omdat ik ze zo'n tweedehands koopje wel zie doen. Walibi past wel, maar ik zie het CDA ook niet direct doen eigenlijk.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •