X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    ... de dispatcher lachte zich kapot toen hij dat op zijn scherm zag.
    Kunnen passagiers ook dat scherm zien? Ik heb het tijdens 2 vote-ritten en 1 no-vote-rit niet gezien. Ik hoorde wel - na een rit, wachtend op mijn kinderen in de volgende rit bij de stationsuitgang - een operator tegen een andere zeggen "Deze zal nu achteruit gaan". Ik hoop dat je het stem-resultaat als passagier niet kan zien en dat de verrassing duurt tot de eerste draaischijf.

    Het stemmen en verrassen hebben ze zeker gedaan voor de (wereld-)primeur en dus om wat internationale aandacht te krijgen. Zelfs op dag 1 (de pers-avond niet meegeteld) en met maar 1 trein leverde dat allemaal zeer weinig chaos of ontgoocheling op.

    Bij deze ook hulde aan Gertlauer. Waar is de tijd dat ik als forum-groentje werd uitgelachen om mijn enthousiasme bij de bouw van Karnan en ik terloops meedeelde dat ik Anubis best soepel vond? Hoeveel meter B en M zou je krijgen voor de prijs van 600 meter Gerstlauer?

    Nog een pluspunt waren de gratis onride video's die je kreeg als abo-houder. Een leuke herinnering aan mijn eerste rit.
    Gatver, niks van gemerkt! En door mijn abo eind november te kopen, ook al die 5 fastpassen gemist. Dan ga ik toch nog even in zaag-modus, het is immers een BJL-topic

    Revolution / MM is sinds de seizoenstart nog steeds huilen met of zonder de bril op. Maar liefst 4 wagens in het MM-deel krijgen geen VR-bril, dat staat pas op de poorten geafficheerd. Bij dispatching laat men deze wagens doorgaans leeg vertrekken. Ondanks dat het voor de gewone Rev. ook 30 minuten aanschuiven was. Mijn bril had geen centrale strap van voor- naar achterhoofd, waardoor het geval op mijn neus drukte en jawel: de ademhaling bemoeilijkt (of ik word echt oud). En het beeld schokte om de halve seconde, het leek een foto-sequentie uit de begindagen van de cinema.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-06-19 om 20:00.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •