X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #31

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Op zich hoef je Colorado ook niet indoor te zetten om het te laten werken. Als je enkel de twee lifthills achterin indoor doet, zodat deze door een tunnel gaan en Chiapas door een aparte tunnel (allemaal mooi gethemed natuurlijk) kun je een prachtige attractie hebben. En op zich zou je Colorado dan gewoon bij Africa kunnen betrekken waarbij je nu door een diamantmijn gaat, of met een spooktrein over de savanne rijdt ofzo. Maar dan moeten ze de naam veranderen en die naam heeft natuurlijk wel een bepaalde waarde. Iedereen kent die baan als "colorado"<iets>. Maar thematisch komt het park zo wel beter bij elkaar. Het Afrikaanse hotel kijkt al gedeeltelijk al uit op de baan, verander het Silverado Theater in Baobab theater (in de theming zit al een grote boom verwerkt) en je bent een aardig eind.
    Dit kan ook natuurlijk! Dit idee vind ik ook goed. Zo kunnen ze inderdaad de themagebieden mooi scheiden en heeft 'Colorado' Adventure een nieuwe thuis in Afrika. Even gegoogelt naar een mogelijk nieuwe naam voor de baan.

    Gewoon "goudmijn Afrika" getypt en ik kwam dit tegen:

    "Cullinan vind je op ongeveer 1,5 uur rijden vanaf Johannesburg, iets verder in het noord-oosten van Zuid-Afrika. Het is een klein stadje dat voornamelijk bekend is vanwege de gigantische diamantmijn die je er vindt."

    "Cullinan" klinkt wel goed. Chiapas is ook vernoemd naar het gelijkaardige dorpje in Mexico dus waarom zouden ze met Colorado Adventure niet eenvoudigweg hetzelfde kunnen doen?

    Ik zie de reclame al voor mij...

    NEU im Phantasialand:
    Cullinan DIE Achterbahn


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dus Big Thunder Mountain zou beter tot zijn recht komen als je gebouw rond dat hele eiland gaat zetten...?
    Big Thunder Mountain is een ander verhaal. De baan is van onder tot boven ingepakt, je ziet haast geen steunpalen meer, enkel het spoor doorheen de berg.
    En de eerste - grootste - lifthill en de laatste afdaling is door een lange tunnel.

    Als ze Colorado Adventure helemaal in een berg inbouwen zoals BTM hoor je me niet klagen. Mag voor mij ook. Hoewel ik mijn standpunt van de logica (of net niet) van een mijntrein behoud.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 21-01-20 om 20:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •