X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Ik snap niet dat er iets moet veranderen aan Tower of Terror. Dat ze eerst eens de algemene sfeer in het park verbeteren, een aangepaste Tower of Terror gaat daar weinig bij helpen. Net zo min dat Rock 'n' Roller Coaster ook zijn schitterende thema gaat kwijtgeraken .

    Ze zouden beter eens uitpakken met een nieuwe deftige attractie, in plaats van altijd oude attracties te herthemen, aan te kondigen als nieuw en daar weer een jaar of 2 op te kunnen teren.

  2. #2

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Net zo min dat Rock 'n' Roller Coaster ook zijn schitterende thema gaat kwijtgeraken
    Oh nee, die wil ik eigenlijk echt graag eens doen en liefst in het huidige thema! Weet iemand al vanaf wanneer ze dit gaan ombouwen? Of anders gezegd, ten laatste tegen wanneer moet ik Disneyland Parijs zien te geraken?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Oh nee, die wil ik eigenlijk echt graag eens doen en liefst in het huidige thema! Weet iemand al vanaf wanneer ze dit gaan ombouwen? Of anders gezegd, ten laatste tegen wanneer moet ik Disneyland Parijs zien te geraken?
    Zoals in de OP staat zou de attractie vanaf september 2018 gesloten worden.
    — I.'.P.'.D.'. —

  4. #4

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didymus Bekijk Berichten
    Zoals in de OP staat zou de attractie vanaf september 2018 gesloten worden.
    Oei, ik denk dat er sprake is van een misverstand: Mijn vraag ging over de Rock 'n Rollercoaster (die volgens de geruchten naar Spiderman zal omgebouwd worden). Weet iemand al vanaf wanneer RnR gesloten zal zijn voor de ombouw? Op de website van Disney vind ik voorlopig nog niets terug.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •