X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Kings Island] Return Son Of Beast

    Onmogelijk.

    Op de plek van SoB staat nu een B&M inverted baan. En zelfs al Zou RMC op een andere locatie een baan zetten, zal dat in de verste verte niet op SoB lijken.

    Kan het zijn dat er een RMC komt? Zeker.. maar om er te spreken van "The return of the son of beast" vind ik een beetje triest als het in geen enkel opzicht in de buurt komt van wat SoB was.

  2. #2

    Re: [Kings Island] Return Son Of Beast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Onmogelijk.

    Op de plek van SoB staat nu een B&M inverted baan. En zelfs al Zou RMC op een andere locatie een baan zetten, zal dat in de verste verte niet op SoB lijken.
    Dat klopt, maar (zoals ook al te zien is in de video) neemt Banshee slechts een klein stuk in van de ruimte waar Son Of Beast op stond. Wellicht wordt het niet exact dezelfde locatie, maar achter Banshee is nog wel een gigantisch stuk vrij. En ik ben er zeker van dat die ruimte groot genoeg is om een gigantische RMC op te zetten, die al dan niet deels lijkt op Son of Beast. Vooral die verticale looping zou al heel veel doen denk ik.

    (screenshots uit de video van Theme Park Crazy)


    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •