X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hydraulisch: booster bike in Toverland. Pneumatisch vind je niet in Europa.
    Ja en nee, je vind die wel maar kan ze niet doen, Ring Racer als ik me niet vergis.

  2. #2

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ja en nee, je vind die wel maar kan ze niet doen, Ring Racer als ik me niet vergis.
    Ring Racer was idd een voorbeeld van perslucht. Spijtig dat S&S hier geen voet aan grond krijgt, want het zijn wel degelijk de beste en krachtigste lanceringen die er zijn.
    Ik herinner me nog 11 jaar geleden dat we voor Hypersonic XLC stonden. Enkele dagen ervoor hadden we Top Thrill Dragster gedaan, waarvan we toch onder de indruk waren. Maar toen we voor het eerst die compressed air lauch zagen van Hypersonic moesten we toch even slikken. De kracht die hiervan uitging was van een totaal andere orde.
    Mijn persoonlijke favoriet, Dodonpa, haalde vroeger 172km/u in 1.8 sec. De vernieuwde Do-Dodonpa doet er nog een schepje bovenop met 180km/u in net geen 1.6 sec. Ter illustratie, Red Force haalt deze snelheid ook, maar doet er ruim 3x zo lang over.

  3. #3

    Re: Wat maakt een lancering tot een goede of slechte lancering?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zottewoef Bekijk Berichten
    Ring Racer was idd een voorbeeld van perslucht. Spijtig dat S&S hier geen voet aan grond krijgt, want het zijn wel degelijk de beste en krachtigste lanceringen die er zijn.
    Op zich geen wonder te noemen als je ziet hoe het met Ringracer (die ik inderdaad even over het hoofd gezien had, thx Bob!) is afgelopen...

    Ik was ook best wel onder de indruk van mijn eerste en enigste lancering met perslucht (Powder Keg), maar dat meteen de krachtigst aanvoelende lancering die ik al deed noemen ga ik ook niet doen. Natuurlijk is dat ook niet zo'n grote en snelle baan als de andere exemplaren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •