X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 17 van de 33 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 648
  1. #321

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ah, wordt popcorn het thema van de attractie? Ik had uit het artikel afgeleid dat dat popcorngedoe een voorbeeldthema is van Alterface, en dat Walibi nog bezig is met het verhaal van de attractie. Knipogen naar de oude attractie zouden wel mooi zijn ja.
    Hoe het er nu naar uitziet zou Walibi wel degelijk het IP van Alterface gebruiken. Ik snap inderdaad dat er niet echt een link is tussen het thema gebied en de attractie wat misschien een gemiste kans is. Maar op zich zal ik er mij niet aan storen. Zelf eet ik niet zo graag popcorn Maar ik vind de figuurtjes er wel ludiek uitzien dus die zullen wel aanslaan. Het is ook nog zien op welke manier ze van de technieken gaan gebruiken maken voor in Walibi hé.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #322

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De link is volgens mij Bollywood het Indische Hollywood. Ik hoop dat ze origineel uit de hoek komen maar het verhaal achter de popcorn die door verschillende filmgenres gaat kan ook wel interessant zijn.

  3. #323

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    De link is volgens mij Bollywood het Indische Hollywood. Ik hoop dat ze origineel uit de hoek komen maar het verhaal achter de popcorn die door verschillende filmgenres gaat kan ook wel interessant zijn.
    Pleaso no!

    Oké, leuke attractie, maar hoop toch dat er wel grote verschillen zullen zijn met CoT, want op het eerste zicht vertonen ze voor mij ook wel wat gelijkenissen...

    En thema als popcorn hoop ik echt niet op. Gelukkig is alles nog vaag bij Alterface en kunnen ze zo misschien iets meer op maat van Walibi zelf maken dat beter zal aansluiten bij de rest van het themagebied.

  4. #324

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat heeft Walibi Belgium ons weeral eens verrast. Ik dacht dat we nu wel alles gehad hadden qua nieuwigheden, maar dan komt Walibi op de proppen met deze nieuwe concept arts, nieuwe attracties én eindelijk een beetje duidelijkheid over de megacoaster.

    Wat mij vooral opvalt is dat het park samen met Julien Bertevas en Fabien Manuel echt wel bewezen heeft dat men voor kwaliteit gaat en niet gewoon kiest voor wat schilderwerk met schreeuwige kleuren en lelijke 2D en 3D platen. De concept-arts zien er gelikt en netjes uit en ik ben dan ook enorm benieuwd naar de uitwerking daarvan. Al ben ik daar vrij gerust in.

    Het park is na verschillende jaren aan een inhaalmanoeuvre begonnen. En hoe. Het lijkt alsof ze alle pijnpunten aanpakken. Deftig afgebakende themagebieden, attracties in een nieuw jasje, prachtige thema's, een nieuwe thrillride, een nieuwe darkride en maarliefst drie nieuwe coasters. En waarvan één megacoaster met een deftige hoogte en een voor België ongeziene snelheid. Ik ben nu sinds 2002 lid op dit forum en die megacoaster was toen zoiets waarvan iedereen zat de dromen; dergelijke achtbaan in Walibi.

    Hopelijk hebben ze tijdens deze metamorfose ook een beetje oog voor hun klassiekers zoals FlashBack, Calamity Mine en Radja River en krijgen die ook een grondige onderhoudsbeurt.

    Ik ben in ieder geval een tevreden mens !

  5. #325
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Misschien een stomme vraag, maar waar is dit naartoe?



    Ik zie dat nergens meer staan in hun aankondigingen.

  6. #326

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Misschien wilden ze nog een aankondiging achter de hand houden voor de Walibi fandag? Daar word meestal wel wat nieuws gedeeld.

  7. #327

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik denk niet dat er dit jaar nog veel over gezegd zal worden. Waarschijnlijk willen ze toch nog een beetje spanning over het nieuwe gebied over houden. Plus het Tiki gebied zal het eerste zijn waarnaar alles wordt gemeten (pulsar even terzijde) als ze nu te veel laten weten kunnen ze enkel verliezen. Het moet uitstekend zijn willen ze op dit punt nog aan interesse winnen. Alles minder geeft een reactie van ik wist het of zie je wel. Dit valt onder de basis van marketing.

  8. #328

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Interessant ritsysteem voor de nieuwe darkride! Ik denk dat dit toch wat interessantere mogelijkheden oplevert dan de hele tijd gewoon draaien in een cirkel. Over het thema ben ik persoonlijk niet heel enthousiast als het effectief popcorn wordt. Ik snap wel dat ze voor een iets vrolijker thema kiezen dan het duistere van Challenge of Tutankhamon, omdat je anders een beetje te veel van hetzelfde krijgt. Maar ik vrees dat met popcorn als thema de attractie een beetje te kinderachtig zal worden. Al vind ik dat de muizen in de taartenfabriek ook wel goed hebben uitgepakt bij Maus au Chocolat, dus misschien gewoon best afwachten tot ik het in het echt meemaak.

  9. #329

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Maar ik vrees dat met popcorn als thema de attractie een beetje te kinderachtig zal worden. Al vind ik dat de muizen in de taartenfabriek ook wel goed hebben uitgepakt bij Maus au Chocolat, dus misschien gewoon best afwachten tot ik het in het echt meemaak.
    Ik wou het net ook vergelijken met maus au chocolat dat leek me ook toch maar een saai idee.
    Maar uiteindelijk verraste het mij dan toch.

    Nu over het te 'kinderachtig' zijn, ze proberen dan ook weer meer op familie te richten de laatste tijd.
    Dus lijkt het me niet onlogisch om een iets 'kinderachtige' versie van CoT neer te zetten.
    Dit vergroot het aanbod dan ook weer onmiddelijk voor de kleinere gasten.

  10. #330

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Misschien wilden ze nog een aankondiging achter de hand houden voor de Walibi fandag? Daar word meestal wel wat nieuws gedeeld.
    Is er al een datum voor de Walibi fandag bekend?

  11. #331

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Este Bekijk Berichten
    Is er al een datum voor de Walibi fandag bekend?
    Zeer waarschijnlijk 21 oktober. De vorige jaren was het altijd de eerste nocturnedag, dus logisch gezien zou dat dit jaar ook zo zijn, al is er nog geen officiële aankondiging. Niet verrassend, want de vorige jaren was die aankondiging ook altijd heel last-minute.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #332

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb nog geen SkyFly gedaan en ga dat zeker doen eens er een in Walibi staat, maar ik vind het een vreemde keuze. Eerder in dit topic kwam de naam SkyFly ook al voorbij, en toen dacht ik, waarom zou Walibi een SkyFly zetten? En dan plots is het nog waar ook. Vanwaar kwam dat gerucht eigenlijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Ik loop niet zo warm van de Skyfly. Persoonlijk had ik graag deze attractie gezien als vervanger van de Enterprise: https://www.youtube.com/watch?v=TsP1Ttu3R44 Zou volgens mij goed in de smaak vallen bij het doelpubliek van Walibi.
    Dat zou inderdaad een waardige vervanger zijn! Maar ja, 't is dan gewoon ook een enterprise hé.

    Wat betreft de hoogte van de megacoaster... Ik heb even dit topic ge-ctrl-f't op "Europa" en kon alleen dit vinden (pagina 11, fyi):

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Walibi sprak over 'slechts enkele coasters in Europa die hoger waren'
    Akkoord, 10 is niet veel, maar "een paar" is voor mij 2, misschien 3,4, maar als je over de 5 gaat...

    Tja. De stats blijven super, maar nu hebben ze er wel zelf voor gezorgd dat de verwachtingen nóg hoger lagen...

  13. #333

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Akkoord, 10 is niet veel, maar "een paar" is voor mij 2, misschien 3,4, maar als je over de 5 gaat...

    Tja. De stats blijven super, maar nu hebben ze er wel zelf voor gezorgd dat de verwachtingen nóg hoger lagen...
    Ik had om eerlijk te zijn ook verwacht dat hij hoger zou worden. Maar ach, size doens't matter, als de rit maar goed is
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  14. #334

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik had om eerlijk te zijn ook verwacht dat hij hoger zou worden. Maar ach, size doens't matter, als de rit maar goed is
    Voila

    Nog over die SkyFly trouwens, (1) heeft zoiets niet een eerder lage capaciteit? (heeft in ieder geval een hoop minder zitplaats dan een enterprise). En (2) origineel is het ook niet echt, want er staan er al een aantal in de "omgeving" (Duinrell, Holiday Park, Nigloland)

  15. #335

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    (2) origineel is het ook niet echt, want er staan er al een aantal in de "omgeving" (Duinrell, Holiday Park, Nigloland)

    De doorsnee bezoeker van Walibi zal die parken amper kennen. Ik vind het een goede keuze van Walibi.

  16. #336

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik heb nog geen SkyFly gedaan en ga dat zeker doen eens er een in Walibi staat, maar ik vind het een vreemde keuze. Eerder in dit topic kwam de naam SkyFly ook al voorbij, en toen dacht ik, waarom zou Walibi een SkyFly zetten? En dan plots is het nog waar ook. Vanwaar kwam dat gerucht eigenlijk?
    Ik weet nog in het vorige topic van het oude forum dat we het daar ook nog over hadden en dat we toen een beetje aan het gokken waren op mooie toevoegingen voor het park.

    -ego mode on- Ik herinner me nog dat ik toen had gezegd dat ik Walibi in staat zag om een sky fly neer te zetten omdat het er nog goed zou passen, relatief (in België) uniek is en voldoende thrill kan leveren. Denk dat daar dan wat verder op gegaan is in de discussies en vandaar dat zo'n beetje is blijven hangen. -ego mode off-
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #337

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Een kleine teaser trailer van 'Popcorn Revenge', dankzij FanClubWalibi!

    https://www.facebook.com/FanClubWali...2269824252196/

  18. #338

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Een kleine teaser trailer van 'Popcorn Revenge', dankzij FanClubWalibi!

    https://www.facebook.com/FanClubWali...2269824252196/
    "[Exclusiviteit]" pakken ze mee uit, terwijl die video al anderhalve week gewoon op de fb van Alterface stond Er is vrijwel niets in te zien, buiten het popcornmannetje van de IP.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #339

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De doorsnee bezoeker van Walibi zal die parken amper kennen. Ik vind het een goede keuze van Walibi.
    Inderdaad, ze gaan die andere niet kennen. Maar ik stel inderdaad de capaciteit wel in vraag, zeker op drukke dagen. Hadden ze dan niet beter voor de Sky Roller gekozen om toch iets meer capaciteit te hebben? Heb beide al gedaan en vond beide tof.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  20. #340

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Inderdaad, ze gaan die andere niet kennen. Maar ik stel inderdaad de capaciteit wel in vraag, zeker op drukke dagen. Hadden ze dan niet beter voor de Sky Roller gekozen om toch iets meer capaciteit te hebben? Heb beide al gedaan en vond beide tof.
    Altijd gevonden dat een sky fly meer capaciteit nodig heeft voor grote parken. De makkelijkste optie is volgens mij aan de arm waar nu een gewicht hangt nog zitjes plaatsen. Of capaciteit X4 een kruis met aan iedere arm zitjes. Helaas denk ik niet dat Walibi dit zal overwegen laat staan doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •