X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 18 van de 33 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 648
  1. #341

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Sky Flyers zijn ideaal voor groeiende kinderparkjes die hun eerste stapjes in de thrillrides zetten. Duinrell is hiervan een perfect voorbeeld. Zou ook nog wel in Coo passen bijvoorbeeld. (of 5 jaar geleden in Toverland) Maar voor grote attractieparken heeft die gewoon te weinig capaciteit naar mijn mening. Dat wordt lang aanschuiven...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  2. #342

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Altijd gevonden dat een sky fly meer capaciteit nodig heeft voor grote parken. De makkelijkste optie is volgens mij aan de arm waar nu een gewicht hangt nog zitjes plaatsen. Of capaciteit X4 een kruis met aan iedere arm zitjes. Helaas denk ik niet dat Walibi dit zal overwegen laat staan doen.
    Dat gaat niet werken, zeker niet bij het geval 'x4'. Door de dubbele (of vierdubbele) in- en uitstapprocedure ga je makkelijk aan of zelfs over een extra rittijd zitten en dus ongeveer dezelfde capaciteit halen of zelfs een verslechterde capaciteit lijkt me.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #343

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Sky Flyers zijn ideaal voor groeiende kinderparkjes die hun eerste stapjes in de thrillrides zetten. Duinrell is hiervan een perfect voorbeeld. Zou ook nog wel in Coo passen bijvoorbeeld. (of 5 jaar geleden in Toverland) Maar voor grote attractieparken heeft die gewoon te weinig capaciteit naar mijn mening. Dat wordt lang aanschuiven...
    Ben het compleet eens, vooral tijdens de halloween periode gaat dit niet aangenaam zijn.
    Het blijft een leuke attractie vind ik persoonlijk maar toch een vreemde beslissing.

  4. #344

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Een kleine teaser trailer van 'Popcorn Revenge', dankzij FanClubWalibi!

    https://www.facebook.com/FanClubWali...2269824252196/
    Dit ziet er nu toch niet zo goed uit vind ik persoonlijk.
    Hoe het uitgewerkt wordt kan hier wel veel aan veranderen maar dat is toekomstmuziek.
    Momenteel is dit toch zeer teleurstellend, de concept art zag er toch iets beter uit.

  5. #345
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    https://twitter.com/parkerlebnis/sta...53259642417152

    Ik vond juist dit over de darkride... En jawel: Walibi blijft zijn concept trouw: attracties die vooral vooruit en achteruit gaan. #gaap

  6. #346

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    https://twitter.com/parkerlebnis/sta...53259642417152

    Ik vond juist dit over de darkride... En jawel: Walibi blijft zijn concept trouw: attracties die vooral vooruit en achteruit gaan. #gaap
    Hoe kan je dat nu met een boomerang-type vergelijken zelfs. Zagen/klagen om maar te kunnen zagen/klagen zeker? Maar je hebt gelijk, ze hadden beter niks gezet en het gebouw leeg gelaten.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #347

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nieuwe concept art + bevestiging dat Joravision Aqualibi gaat thematiseren.

    http://joravision.com/news/aqualibi
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #348

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Nieuwe concept art + bevestiging dat Joravision Aqualibi gaat thematiseren.

    http://joravision.com/news/aqualibi
    Neverland maakte ook al bekend Aqualibi te thematiseren, vreemd.

    https://www.facebook.com/18624633473...type=3&theater

  9. #349

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Neverland maakte ook al bekend Aqualibi te thematiseren, vreemd.

    https://www.facebook.com/18624633473...type=3&theater
    Ah, dan had ik toch niet gedroomd, ik dacht wel dat ik dat al gehoord had.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #350

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hmm? Samenwerkingsgevalletje dan zeker?
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #351

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Hmm? Samenwerkingsgevalletje dan zeker?
    Is het niet gewoon Jora Vison dat ontwerpt en Neverland effectief bouwt...

  12. #352

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben nooit echt enthousiast geworden van JoraVision. Sommige dingen doen ze heel goed, terwijl andere dingen veel minder geslaagd zijn. In Walibi zelf vind ik de thematisering van PU maar mager, maar de sfeer die wordt neergezet bij Pulsar vind ik dan veel beter. Ligt misschien ook aan de budgetten en aan de eisen van Walibi, maar er is toch een duidelijk verschil tussen deze twee attracties. Vooral het ontbreken van 3 dimensionale objecten van PU is een gemis. Zo konden ze in het station de letters misschien beter in 3D zettn ipvdie gewoon met fluo op de muur te schilderen.

  13. #353

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Net dit 'persbericht' binnen gekregen van Neverland:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neverland
    Neverland is proud to announce the production of the entire Aqualibi area. Not only brand new façades but also the complete theming of the restaurants and the entrance will be a part of the job. The Aqualibi Project is a part of the huge make over of the Walibi park.
    Joravision zal het ontwerp dus gemaakt hebben en Neverland zal het effectief uitvoeren?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #354

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Op de site met de drie O's staat een nieuwsbericht dat de directeur sterk nadenkt over een winteropening met kerstmis.

    Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee. De winters worden zachter en de zomers worden wisselvalliger door de klimaatopwarming. Wel moeten ze dan voorzien in binnenattracties. Daarvan hebben ze er al een paar (4D, PU, Challenge, Paleis van de Geest, de nieuwe darkride binnenkort), maar dan zal er wel iets bij moeten.

    Daarnaast denk ik dat een schaatsbaan en kerstmarkt wel noodzakelijk zijn om het project te doen slagen. Ook een ijspiste lijkt me dan echt wel een must have. Net zoals goede straatanimatie en als het kan nog eens een grote wintershow in het theater. Wat we ook zien in het meerjarenplan is dat de restaurants groter en uitgebreider gaan worden. Dit kan dus ook een signaal zijn waarom er wordt nagedacht omtrent een winteropening. Je hebt ook nog altijd Aqualibi. Als ik het zie openen, is het wel met een combiticket dat ze het gaan verkopen. In de vorm van 20 euro voor het waterpretpark en 35 euro voor de beide bijvoorbeeld.

    Volgens mij zijn alle attracties ook kou- en waterresistent. M.u.v. Flashback en Radja River. Pulsar kan naar het schijnt ook zonder waterbak functioneren.

  15. #355

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Op de site met de drie O's staat een nieuwsbericht dat de directeur sterk nadenkt over een winteropening met kerstmis.

    Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee. De winters worden zachter en de zomers worden wisselvalliger door de klimaatopwarming. Wel moeten ze dan voorzien in binnenattracties. Daarvan hebben ze er al een paar (4D, PU, Challenge, Paleis van de Geest, de nieuwe darkride binnenkort), maar dan zal er wel iets bij moeten.

    Daarnaast denk ik dat een schaatsbaan en kerstmarkt wel noodzakelijk zijn om het project te doen slagen. Ook een ijspiste lijkt me dan echt wel een must have. Net zoals goede straatanimatie en als het kan nog eens een grote wintershow in het theater. Wat we ook zien in het meerjarenplan is dat de restaurants groter en uitgebreider gaan worden. Dit kan dus ook een signaal zijn waarom er wordt nagedacht omtrent een winteropening. Je hebt ook nog altijd Aqualibi. Als ik het zie openen, is het wel met een combiticket dat ze het gaan verkopen. In de vorm van 20 euro voor het waterpretpark en 35 euro voor de beide bijvoorbeeld.

    Volgens mij zijn alle attracties ook kou- en waterresistent. M.u.v. Flashback en Radja River. Pulsar kan naar het schijnt ook zonder waterbak functioneren.
    Enkele jaren geleden hebben ze reeds een super-light winteropening gehad. Ik had toen niet het vermoeden dat dit erg aansloeg bij het grote publiek. Volgens mij was ook enkel de entree-zone geopend met enkele toegevoegde kermisattracties (correct me if I'm wrong). Wanneer ze het volledige park zouden openen heeft het volgens mij wel kans op slagen, mits toevoeging van enkele 'winterattracties'.

    Los daarvan; ik dacht dat het 4D Theater niet meer open was. Of heb ik iets gemist ?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  16. #356

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik las het artikel ook. Doen doen doen! Hoe sneller hoe liever! Hoe meer opties in de winter, hoe beter.

    Toch stel ik me enkele vragen. Heeft het park wel genoeg indoor-attracties? En voor de rest, welke attracties kunnen draaien bij koude temperaturen? Daar waar Phantasialand het schitterend doet, faalt de Efteling extreem hard. Als het er in Walibi zo aan toe zou gaan als in de Efteling (waar ze alle achtbanen sluiten onder de X graden), laat het dan maar zitten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn alle attracties ook kou- en waterresistent. M.u.v. Flashback en Radja River. Pulsar kan naar het schijnt ook zonder waterbak functioneren.
    Ik heb ook al diverse keren gehoord dat het kan, maar heb het nog nooit weten gebeuren, ook niet in een best koude Halloweenperiode.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Enkele jaren geleden hebben ze reeds een super-light winteropening gehad. Ik had toen niet het vermoeden dat dit erg aansloeg bij het grote publiek. Volgens mij was ook enkel de entree-zone geopend met enkele toegevoegde kermisattracties (correct me if I'm wrong). Wanneer ze het volledige park zouden openen heeft het volgens mij wel kans op slagen, mits toevoeging van enkele 'winterattracties'.
    Dat hadden ze inderdaad. Toen was het park open tot vlak achter de carrousel (en de paden naar Cobra en naar Vampire waren tevens afgezet). De attracties die toen open waren, waren de Carrousel, een klein treintje, vliegtuigmolen en luchtballonnetjes. Die laatste drie hadden ze verplaatst uit kinderland. Ik ben er 1x geweest en de temperaturen vielen toen (voor december) redelijk goed mee, en er was toen geen kat. Ik heb achteraf ook gelezen dat het geen succes was.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Los daarvan; ik dacht dat het 4D Theater niet meer open was. Of heb ik iets gemist ?
    Helemaal niets aan de hand met het 4D-theater, dat is gewoon open zoals de voorbije X aantal jaren
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  17. #357

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben erg fan van deze winteropeningen. Ik heb hier twee thermosbekers van Bellewaerde liggen (2008 en 2009) die ik nu nog soms gebruik voor een minuutsoepje. Ik vond het toen altijd zeer gezellig en vind het oprecht jammer dat ze ermee gestopt zijn. 't Schijnt dat het niet zo heel rendabel was, maar ze deden ook wel erg hun best om het in orde te doen natuurlijk, de Boomerang reed bijvoorbeeld zelfs als het gesneeuwd had. Daar kan Efteling inderdaad nog wat van leren. De entreeprijs was volgens mij iets van 20 euro omdat het ook niet het volledige park betrof als ik mij niet vergis.

    Dat ze het maar snel uitproberen daar in Waver.

  18. #358

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb Winter Bellewaerde altijd al een rare keuze gevonden, en eerlijk gezegd zou dat bij Walibi niet anders zijn. Het park is naar Belgische normen zeer groot, en de indoorattracties staan relatief ver van elkaar. De meeste toppers zouden volgens mij niet zomaar open kunnen.

    Het grote park met het meeste potentieel om in de winter te openen in BE vind ik eigenlijk zelfs niet Plopsaland, maar Bobbejaanland. Ik zie PR het niet doen maar zo'n gek idee lijkt het me niet.

  19. #359

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het grote park met het meeste potentieel om in de winter te openen in BE vind ik eigenlijk zelfs niet Plopsaland, maar Bobbejaanland. Ik zie PR het niet doen maar zo'n gek idee lijkt het me niet.
    Ik heb toch even iets meer uitleg nodig om dit te kunnen snappen...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #360

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb het artikel ook gelezen en ik ben ook pro! Zoals sommigen al gezegd hebben, hoe sneller, hoe liever!

    Jammer dat ik Winter Bellewaerde nooit meegemaakt heb, maar Efteling, Disneyland en Toverland in de winter vond ik zeker geslaagd!

    Dat de kleine winteropening van enkele jaren geleden geen succes was lijkt me logisch: voor nog geen 5 kinderattracties zou ik er ook geen moeite voor doen, en al zeker niet met kleine kinderen die nog vatbaarder zijn voor de kou. Dan ging ik ook liever zwemmen in Aqualibi.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •