X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 27

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind ik Djurs één van de sterkst groeiende parken van Europa! Jaar na jaar zo’n mooie investeringen, en ze lijken te blijven komen. Heeft iemand trouwens al de inverted uitgetest die dit jaar geopend werd? Ik hoor links en rechts dat het niet bepaald een soepele baan is? ...
    Ik heb die baan al uitgetest en ik deel jammer genoeg die meningen. DrageKongen heeft echt een toffe lay-out, maar rammelde heel hard voor zo'n nieuwe baan. Ook leek het dat de snelheid niet goed behouden bleef tot het einde. Het lijkt me dat er toch iets is misgelopen met deze baan... hopelijk iets dat nog hersteld kan worden?

  2. #2

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik heb die baan al uitgetest en ik deel jammer genoeg die meningen. DrageKongen heeft echt een toffe lay-out, maar rammelde heel hard voor zo'n nieuwe baan. Ook leek het dat de snelheid niet goed behouden bleef tot het einde. Het lijkt me dat er toch iets is misgelopen met deze baan... hopelijk iets dat nog hersteld kan worden?
    Als ik verschillende on-rides observeer lijkt het alsof het volledige chasis van de trein davert. Aangezien dat dit de 2 eerste sets nieuwe generatie inverted family treinen van Intamin zijn lijkt het moeilijk te zeggen wat aan de basis van het schokken ligt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •