X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 27 van de 47 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 927
  1. #521

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand ervaring met PortAventura rond Halloween, vooral qua drukte? Dit artikel https://www.looopings.nl/weblog/1108...me-drukte.html leest niet echt uitnodigend. En enkele luchtvaartmaatschappijen willen precies niet vliegen naar/van Reus of zelfs Bcn vanaf eind oktober 2019. Afgaande op de spotgoedkope verblijf&vertier-combi's op de weekdagen voor 1 nov., durf ik toch enige kalmte te vermoeden. Bij mijn weten hebben de Catalanen dan geen schoolvakantie.

  2. #522

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand die meer thuis is in de ticketvoorwaarden van Port Aventura?
    Ik heb vanochtend in een vlaag van enthousiasme bij het zien van de kortingsactie, 3 dagen/2 parken ticketjes gekocht voor Port Aventura/Ferrariland (klikkerdeklik voor de geïnteresseerden)

    Zodus: 3dagen PA, waarvan 1 dag ook toegang tot Ferrariland. Nu mijn vraag; mag ik zelf kiezen wanneer ik die dag Ferrariland inplan, of moet dat de 1e dag zijn waarop je je ticket de eerste keer gebruikt?
    Ik ben namelijk meer voorstander van PA, PA/Ferrariland, PA qua verdeling...

  3. #523

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb ooit horen beweren dat sommige parken gratis toegang geven op je verjaardag. Kan iemand mij een lijst geven voor parken in België en buurlanden waar dit het geval is?

    Edit: Hierboven staan nog twee onbeantwoorde vragen over Port Aventura. Daar kan ik zelf helaas niet bij helpen. Maar kunnen beide vragen toch ook nog beantwoord worden? Uiteraard samen met mijn eigen vraag over gratis verjaardagstoegang
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 24-02-19 om 13:23.
    Once you sit back, you never go back.

  4. #524

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Degene die ik meteen vanbuiten weet zijn Phantasiland en Walibi Holland.

  5. #525

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Nu mijn vraag; mag ik zelf kiezen wanneer ik die dag Ferrariland inplan, of moet dat de 1e dag zijn waarop je je ticket de eerste keer gebruikt?
    Ik ben namelijk meer voorstander van PA, PA/Ferrariland, PA qua verdeling...
    Ik heb vorig jaar 1 nacht / 2 dagen P.Av. met 1 dag Fer-land gedaan. We konden de dag van Fer-land kiezen en lieten dit afhangen van het weer (de minste wind). http://board.pretparken.be/showthrea...12-april-2018=

    Fer-land opent wel een half uur later dan het hoofdpark. En éénmaal Fer.land-verlaten mag je er niet meer in. Dat zou nu veranderd zijn, meen ik me uit een artikel (Loopings?) te herinneren.

  6. #526

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik heb ooit horen beweren dat sommige parken gratis toegang geven op je verjaardag. Kan iemand mij een lijst geven voor parken in België en buurlanden waar dit het geval is?
    Ook in Toverland krijg je gratis toegang op je verjaardag. In België krijg je volgens mij nergens gratis toegang.

  7. #527

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Toverland en Phantasialand ook (beide al succesvol getest).
    Ik dacht - verbeter me - Bij Holliday Park ook maar enkel bij -12 jaar of zo.

  8. #528

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Bedankt voor de antwoorden!

    Meteen een nieuwe vraag: het valt mij op dat de parken die jullie noemen niet jaarrond open zijn. Hebben mensen die tijdens de vaste wintersluiting verjaren gewoon pech, of is er een soort van compensatiemaatregel voorzien?
    Once you sit back, you never go back.

  9. #529

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Bedankt voor de antwoorden!

    Meteen een nieuwe vraag: het valt mij op dat de parken die jullie noemen niet jaarrond open zijn. Hebben mensen die tijdens de vaste wintersluiting verjaren gewoon pech, of is er een soort van compensatiemaatregel voorzien?
    Die hebben pech...
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  10. #530

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Die hebben pech...
    Inderdaad. Ik ben jarig op 24 januari en vind dit dus geen eerlijk systeem.

    "Gratis op je verjaardag" in België bestaat inderdaad niet denk ik, maar als abonnementhouder kan je wel mensen meenemen naar Walibi BE of Bellewaerde met verjaardagskorting: -50% voor maximaal 5 mensen als één van de 5 (moet niet de abonnementshouder zijn) kan tonen dat hij of zij jarig is. Als je dus iemand kent met een abonnement ben je dus meer dan gratis als je het met de korting voor de anderen verrekent. Het moet trouwens niet eens op je verjaardag zijn: je hebt marge van 10 dagen ervoor tot 10 dagen erna. (Ik weet wel niet of deze korting nog bestaat met de nieuwe abonnementen)

  11. #531

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heide Park (en bij uitbreiding heel de Merlin-stal) had ook zo iets bij bepaalde abo's: vrienden aan zacht prijsje mee rond de verjaardag, en als je off-season verjaarde, kon je een datum aan het begin van volgend seizoen kiezen.

    Gratis op je verjaardag lijkt me vooral een leuke Duitse traditie, net zoals niet te veel geld vragen voor de parking. En Toverland is het meest 'Duitse' park van BeNe (ok, Slagharen ook), dus uit concurrentiële overwegingen lijkt het me ergens begrijpelijk dat Toverland gul is naar jarigen (in mindere mate naar automobilisten).

    Hier een linkje over gratis voor jarigen in en net buiten BeNe. https://kortingpretpark.nl/gratis-en...op-verjaardag/ M'n vermoeden over Holiday Park (tot 11 jaar) wordt er bevestigd en zou ook in andere Plopsa-parken gelden. Maar ik weet niet of de verstrekte info nog up-to-date is.

    Krijg nou tieten: gratis BJL op je verjaardag! Niet alleen volgens bovenstaande link, maar ook volgens https://www.bobbejaanland.be/blog-ni...lezantste-land Ik lees niks over een leeftijdsbeperking.
    Idem voor Hellendoorn: https://www.avonturenpark.nl/nl/pret...en-hellendoorn
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 24-02-19 om 21:03. Reden: BJL- en Hellendoorn-addendum

  12. #532

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik zit te denken aan een verblijf in Disney (nu het nog te betalen valt :-P)
    Vroeger ging ik met een abo vanuit het appartement van mijn tante naar het park om dan weer te gaan en te genieten van heerlijke thuiskost)
    Helaas zij de tijden verandert en kan ik niet meer van tante haar appartement gebruik maken.

    Heeft iemand hier ervaring met overnachten in/bij Disney?
    zijn er hotels te mijden? (we hebben niet echt hoge eisen tijdens een korte trip)
    zijn de attracties open tot sluitingsuur? (en te betreden)
    Suggesties voor eten?
    We zouden met 2 personen gaan voor 3dagen 2 nachten.

    Als ik even rondkijk zou een abbo misschien het voordeligste zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Vooral het bestellen van een hotel en een abbo

    Alvast bedankt iedereen

  13. #533

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Mijns inziens is een Disneyhotel altijd het voordeligst als je niet te vaak gaat. De losse ticketprijzen zijn zo absurd hoog dat je er niet echt voordeel mee doet om een hotel buiten Disney te boeken. Enkel als abonnee is dat wel het geval, maar hoe vaak moet je tegenwoordig gaan om een abonnement er uit te halen...?

  14. #534

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik zit te denken aan een verblijf in Disney (nu het nog te betalen valt :-P)
    Vroeger ging ik met een abo vanuit het appartement van mijn tante naar het park om dan weer te gaan en te genieten van heerlijke thuiskost)
    Helaas zij de tijden verandert en kan ik niet meer van tante haar appartement gebruik maken.

    Heeft iemand hier ervaring met overnachten in/bij Disney?
    zijn er hotels te mijden? (we hebben niet echt hoge eisen tijdens een korte trip)
    zijn de attracties open tot sluitingsuur? (en te betreden)
    Suggesties voor eten?
    We zouden met 2 personen gaan voor 3dagen 2 nachten.

    Als ik even rondkijk zou een abbo misschien het voordeligste zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Vooral het bestellen van een hotel en een abbo

    Alvast bedankt iedereen
    Hi, ik heb altijd overnacht in de Ranch, waar ik wel tevreden was. Enkel qua ontbijt neem je beter zelf mee in plaats van daar te nemen. Volgende keer wordt maart, maar dan slapen we in een partnerhotel.

    De attracties zijn open tot aangekondigd uur, m.u.v. Fantasyland waar ze de voorbereidingen treffen voor de avondshow. Ook sluiten bepaalde attracties wat vroeger, zoals de boten op het meer. Maar de uren staan telkens mooi aangekondigd.

    Qua eten zou ik vooral wat verder durven kijken dan de standaard hamburger met frieten. Het Mexicaanse restaurant in Adventureland of Hakuna Matata vond ik zeer leuk. De typische Amerikaanse dinner is naar 't schijnt ook een aanrader in het Studios Park.

  15. #535

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is Toverland een leuk park als je alleen met volwassenen komt? Of is dit niet de moeite waard?

  16. #536

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Is Toverland een leuk park als je alleen met volwassenen komt? Of is dit niet de moeite waard?

    Ik vind van wel, zeker als je gaat als alle buitengebieden open zijn. Met de twee uitbreidingen van vorig jaar is het park nu echt een volwaardige dagbestemming geworden. Fenix en Troy zijn toppers (in hun soort) en het soort achtbanen waarvoor je echt naar een park komt. Dit alles is gegoten in een mooi jasje thematisatie. Ik kan er mezelf als 28-jarige perfect vermaken zonder dat ik het gevoel heb dat het niet voor mij geschikt is.

  17. #537

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Volledig akkoord. Wat mij betreft is Toverland voor volwassenen niet minder de moeite waard dan het merendeel van de andere parken in de Benelux.

  18. #538

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Is Toverland een leuk park als je alleen met volwassenen komt? Of is dit niet de moeite waard?
    Ik vind Toverland fantastisch, zowel met volwassen als met kinderen. Ik kan mij er als het moet 3 dagen vermaken, al ben ik daar waarschijnlijk eerder een uitzondering in.

    Ik heb al wel enkele keren Toverland met enkel volwassenen bezocht en dat gaat perfect. Het park heeft veel kinderattracties, maar Troy en Fenix zijn fenomenale banen en ook qua andere attracties is er genoeg te doen voor iedereen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #539

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben er vorig jaar op een rustige dag geweest met een groepje van vier volwassenen en we hebben van de eerste hal zelfs niets gezien, zo druk hadden we het met het grotere werk... Echt wel een aanrader, voor bezoekers van alle leeftijdsgroepen.

  20. #540

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Als ik op de website van Toverland naar de attracties kijk, zou je zeggen dat er maar enkele attracties voor volwassenen zijn, en dat je dit vrij snel gezien hebt. Of heb ik het dan mis?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •