X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Die teaser doet me eigenlijk teveel denken aan Klugheim, en dan vooral de muziek. Zou zo 'n stuk van 'n liedje van Phantasialand kunnen zijn. Snap de commentaar niet dat het teveel de vrolijke magische vallei sfeer heeft. Voor mij is het bruin en donker. Iets waar de magische vallei totaal niet is.

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    De vorige teaser is nog niet koud of Toverland levert al een gloeiend hete nieuwe af...


    Dat met die feniksen mogen we wat mij betreft bij deze bevestigen... Ik ben benieuwd of ze voor een Nederlandse of een Engelse naam gaan kiezen. Daar is altijd wat twijfel over in dat park. Persoonlijk ben ik meer fan van een goedgekozen Nederlandstalige naam.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Snap de commentaar niet dat het teveel de vrolijke magische vallei sfeer heeft. Voor mij is het bruin en donker.
    De beelden wel: ik had dat gevoel vooral bij de muziek.

  3. #3

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Persoonlijk ben ik meer fan van een goedgekozen Nederlandstalige naam.
    Het park zit op een steenworp afstand van de Duitse grens en ook Waals gebied is niet bepaald ver te noemen. Als je in Europa nog voor Nederlandse namen gaat, ben je je eigen ruiten aan het in gooien. Uitgezonderd natuurlijk als je heel regionaal wilt blijven, maar die aspiraties heeft Toverland zeker niet. Wat dat betreft is de naam van het park al heel ongelukkig gekozen (niet alleen qua internationaliteit, maar ook vanwege het zeer kinderlijk karakter dat deze naam uit straalt, terwijl het inmiddels toch al een echt familiepark is).

  4. #4

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat dat betreft is de naam van het park al heel ongelukkig gekozen (niet alleen qua internationaliteit, maar ook vanwege het zeer kinderlijk karakter dat deze naam uit straalt, terwijl het inmiddels toch al een echt familiepark is).
    Toevallig bedacht ik me vandaag dat Plopsaland volgens mij hetzelfde probleem heeft. Zelf zou ik er graag eens heengaan voor Anubis, maar mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat het een park voor kleine kindjes is ... als volwassene nog thuis wonen heeft af en toe wel zijn nadelen Gelukkig is Leuven- De Panne doenbaar met de trein!

    Ik heb ooit het gerucht gehoord dat Plopsaland zelf de overgang van kinderpark naar familiepark wil maken. Maar als ze het image 'kindjespark' kwijt willen, dan vrees ik dat ze eigenlijk van naam moeten veranderen.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #5

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Knappe teasers zeg! Ik begin stilaan toch wel héél benieuwd te worden naar het hele gebied.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Ik ben benieuwd of ze voor een Nederlandse of een Engelse naam gaan kiezen. Daar is altijd wat twijfel over in dat park. Persoonlijk ben ik meer fan van een goedgekozen Nederlandstalige naam.

    Ik kies persoonlijk in het algemeen ook liever voor een naam van een attractie in de lokale taal van het park (of de taal van het land dat ze in een themagebied nabootsen) dan altijd voor Engels te gaan. Wat ik ook kan appreciëren zijn gewoon internationaal klinkende namen als Taron, Raik, Baron 1898, Symbolica. Bij de Magische Vallei heeft Toverland er een mengelmoesje van gemaakt: je hebt het Nederlandse Dwervelwind, je hebt de Engelse Djengu River en Katara: Fountain of Magic en dan wat verzonnen namen als Coco Bolo en Tolly Molly. De attracties in het vernieuwde Magic Forest hebben dan weer de toepasselijke Duitse namen Maximus' Blitz Bahn, Karussell en Wirbelbaum gekregen en zelfs de naam van Villa Fiasco werd verduitst naar Villa Fiasko. Daar vind ik de naamvoering een stuk consequenter en beter geslaagd dan bij de Magische Vallei. Ik ben benieuwd wat ze er nu van maken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •