X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De voordelen van 2019 staan eindelijk vermeld op de website: https://www.bobbejaanland.be/abonnementsvoordelen
    Op het eerste zicht een copy-paste van vorige jaren, hoewel: Beekse bergen nu maar -35% ipv -50% de voorgaande jaren. En Toverland is maar -20%. Was dat voorheen niet -25% en daarvoor -30% of zelfs ooit -50%? Gelukkig is PHL - 50% gebleven. Ik weet niet of Aquazoo Friesland nieuw is in het lijstje.

    En ... ik zie nondegodver geen Belantis, terwijl Belantis wel gratis BJL-inkom vermeldt bij hun abo. Ook Slagharen en MPG vermelden gratis Belantis en vice versa, dus ga ik maar effe BJL contacteren.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    En Toverland is maar -20%. Was dat voorheen niet -25%
    Ja. Maar dat is in de praktijk al maar 20% meer sinds de opening van Port Laguna en Avalon. Wij hebben deze zomer een trip gedaan met Movie Park Germany, Phantasialand, Kalkar en Toverland en deze laatste was met voorsprong de duurste. Hoewel er op de site bij de abonnementsvoordelen met een Bobbejaanland-pas wel degelijk -25% stond, kwamen er tickets aan 80% van de prijs uit de kassa als men Bobbejaanland aantikte. We hebben het niet aan ons hart laten komen voor een dag van 13 uur opening (10-23) maar echt fijn is zoiets natuurlijk niet om pas aan de kassa te ontdekken. Goed dat het nu dus ook op de site is aangepast.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •