X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat ik mij dan wel afvraag, wat gaan ze doen met CoT in een tiki/afrikaans themagebied? Voor de rest zie ik op deze manier Walibi wel meedraaien tussen de andere grotere parken in de streek zoals Phantasialand en de Efteling (het zal wel kleiner blijven maar misschien toch wat op dat niveau meevaren). En ook mis ik wel nog een aankondiging van een nieuwe darkride.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    En ook mis ik wel nog een aankondiging van een nieuwe darkride.
    Met Cot hebben ze natuurlijk al een topper. En het gebouw van 1001 nachten wordt omgevormd naar een 'interactief theater'.

    Ik gok / hoop dat ze het dan hebben op die concepts die we een paar weken geleden zagen passeren, waarvan we dachten dat het wel iets voor Plopsa kon zijn. Deze dus:



    Heb wel geen spoor meer gezien van de parktrein (got em? ). Het ziet er naar uit dat deze plaats moet ruimen.
    Laatst gewijzigd door Joran; 22-06-17 om 11:26.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Heb wel geen spoor meer gezien van de parktrein (got em? ). Het ziet er naar uit dat deze plaats moet ruimen.
    is dat dan zo'n gemis in onze kleine belgische parkjes? Ik mis dat niet in bellewaerde bvb hoor... In EP of DLP kan je dat nog enigszins verantwoorden.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    is dat dan zo'n gemis in onze kleine belgische parkjes? Ik mis dat niet in bellewaerde bvb hoor... In EP of DLP kan je dat nog enigszins verantwoorden.
    Ik zeg nergens dat ik dat een gemis vind hoor, juist een vaststelling. Ik heb die trein sowieso de laatste jaren overgeslaan, dus mij maakt het niet zo veel uit hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Wat ik mij dan wel afvraag, wat gaan ze doen met CoT in een tiki/afrikaans themagebied?
    Egypte ligt in Afrika, denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    is dat dan zo'n gemis in onze kleine belgische parkjes? Ik mis dat niet in bellewaerde bvb hoor...
    In een verdwenen topic bleek ik niet de enige die een rondrit (wijlen monorail) mis in Bellewaerde. Het geeft je een Safari-gevoel want er is wel wat te zien. In Wal.Bel. zal ik het treintje niet missen en in BJL vind ik de monotone monorail ook overbodig.

    Vraagje: Wordt Walibi Bel. volgend decennium het (nieuwe) paradepaardje van CdA? Of zal P. Ast. de vernieuwingstrend doortrekken?

    Vraagje: Zijn er precedenten waarbij een coaster vier jaar van tevoren wordt aangekondigd? Dat een park ver vooruit durft te denken, juich ik zeker toe, maar moet dat publiek? Ik wil geen azijn pissen, maar zie wel wat nadelen:
    - te vroeg verrassingseffect (in vergelijking met b.v. FLY), ook al moeten er nog veel details worden bekend gemaakt
    - gaan (buitenlandse) potentiële bezoekers nu niet hun bezoekje uitstellen?
    - op 4 jaar kan nog heel wat veranderen

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Egypte ligt in Afrika, denk ik.
    Ja, maar op de concept arts die ik tegenkwam is het gebouw in een tikistijl aangekleed. Ik zie niet direct een link tussen tiki en Egypte.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Vraagje: Zijn er precedenten waarbij een coaster vier jaar van tevoren wordt aangekondigd? Dat een park ver vooruit durft te denken, juich ik zeker toe, maar moet dat publiek? Ik wil geen azijn pissen, maar zie wel wat nadelen:
    - te vroeg verrassingseffect (in vergelijking met b.v. FLY), ook al moeten er nog veel details worden bekend gemaakt
    - gaan (buitenlandse) potentiële bezoekers nu niet hun bezoekje uitstellen?
    - op 4 jaar kan nog heel wat veranderen
    Ik zou het juist een reden vinden om elk jaar terug te keren, maar ik kom inderdaad uit hetzelfde land. Al zie ik wel echte pretparkfans nu al komende jaren plannen om zeker elk jaar de updates in Walibi te komen opvolgen.

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat ik momenteel vooral denk: Dit is nog een realistisch en haalbaar plan. En dat maakt ook dat ik er volop in geloof, want 100 miljoen investeren op 4 jaar tijd is toch ook wel riskant aan de ene kant.
    Hopelijk gaat CdA deze strategie ook doortrekken in de andere parken, al denk ik eigenlijk van niet. Volgens mij zijn Walibi Belgium en PA de 'top'parken van de groep en zitten parken als BWP en WH in een categorie daaronder. Al mogen ze me altijd verrassen

    EDIT:
    de voormalige plaats van Tornado/Vertigo is trouwens niet belicht en wordt dus ook niet gebruikt in deze plannen. Dit is toch een vrij aanzienlijke zone, die loopt van Calamity Mine tot Weerwolf (ok, de Dijle kronkelt daar wel veel, maar dat is gemakkelijk op te lossen). En die is vrij centraal in het park gelegen. Zal dit dan de plaats zijn voor de attractie in 2022/2023?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 22-06-17 om 23:05.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •