X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    £Ik blijf me afvragen wat er gebeurt met de Tornado site

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    £Ik blijf me afvragen wat er gebeurt met de Tornado site
    Volgens mij wordt er in 2022 bekeken of de investeringen lonen. Doen ze het behoorlijk, dan komt er daar een grote, nieuwe attractie. Zijn de resultaten ondermaats, dan blijft de site leeg staan. Doet Walibi het meer dan behoorlijk, dan komt er daar een hotel.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Volgens mij wordt er in 2022 bekeken of de investeringen lonen. Doen ze het behoorlijk, dan komt er daar een grote, nieuwe attractie. Zijn de resultaten ondermaats, dan blijft de site leeg staan. Doet Walibi het meer dan behoorlijk, dan komt er daar een hotel.
    Je doet het klinken alsof je het zeker weet .

    Een hotel daar zou ik een afschuwelijke zet vinden... Zoveel plaats verspillen waar het park perfect kan uitbreiden, zonder last van buren. Het park is zelf ook wel slim genoeg om dit niet te doen. Bovendien ligt het volgens mij niet dicht genoeg van Aqualibi: stel dat je er in de winter overnacht en de enige activiteit in de verre omtrek is het zwembad, dan wil je daar niet zo lang in de kou naartoe wandelen. Of terug naar je kamer met natte haren in vriestemperaturen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •