X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 282

Onderwerp: Pretpark raadsels

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pretpark raadsels

    Ooit had ik twee mooie wereldrecords op mijn naam staan, nu helaas geen enkele meer. Toch wordt ik beter geacht dan mijn grote broer. Ondanks het grote aanbod van achtbanen in mijn park blijf ik er toch bovenuit steken. Ook al duurt de rit slechts enkele seconden.

  2. #2

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ooit had ik twee mooie wereldrecords op mijn naam staan, nu helaas geen enkele meer. Toch wordt ik beter geacht dan mijn grote broer. Ondanks het grote aanbod van achtbanen in mijn park blijf ik er toch bovenuit steken. Ook al duurt de rit slechts enkele seconden.
    Top Thrill Dragster?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #3

    Re: Pretpark raadsels

    Extra Tip:

    Mijn naam heeft iets te maken met explosies.

  4. #4

    Re: Pretpark raadsels

    Ik drink al eens graag een biertje, maar dan niet op restaurant.
    Mijn thema is miniem, maar mijn kleur versterkt het wel.
    We zijn bijna met 3 op deze bol, al bevinden we ons wel allemaal op hetzelfde halfrond.
    Mijn geboortedag was 50 jaar eerder een historische dag voor een beroemde dominee uit de VS.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 05-12-17 om 10:14. Reden: geleden vervangen door eerder

  5. #5

    Re: Pretpark raadsels

    Ultimate - Robert Stavely - Lightwater Valley?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •