PDA

Bekijk Volledige Versie : Zal je Océade missen?



Desperado
25-09-18, 08:31
Iconisch waterpretpark en het enige echte recreatiezwembad van Brussel sluit op 30 september 2018 definitief haar deuren.

Zal je het park missen?

simon
25-09-18, 16:32
Ik zie geen poll-vraag, maar ik zal het wel missen :)

P.S. Misschien geen poll-vraag te zien omdat je niet in dat topic zit?

coasterfrenzy
25-09-18, 17:34
Nope.

Ben er 1x geweest. Het bad was zeker leuk, maar niet iets waarvoor ik die afstand op korter termijn nog eens zou afleggen. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat als ik dichterbij zou wonen ik het bad zeker zou zijn gaan missen.

Earlyspencer
25-09-18, 21:05
Als leraar had ik vroeger ongelimiteerd gratis entrée en met een (Waalse) betaal-lerarenkaart kwam ik er de laatste twee jaar éénmalig gratis in. En omdat ik ooit eens een online petitie ondertekende tegen de sluiting, kreeg ik er een gratis ticket. Voor wie denkt dat mijn krenterigheid mee aan de basis ligt van de sluiting: ik nam telkens m'n betalend gezin mee.

En ondanks de nabijheid van the hellhole of Brussels ervoer ik Océade als best gezinsvriendelijk. Dat hing natuurlijk samen met strategisch gekozen tijdstippen: op zondagsvoormiddagen of woensdagnamiddagen tijdens de schoolweken. Het niet zo spectaculaire buitendeel vond ik - tegenover Aqualibi - toch een meerwaarde, zeker bij winters aanvoelende omstandigheden. De reclamaties van m'n vrouw achteraf wegens zo veel onachtzaamheid, maakten het nog leuker! En of ik dat allemaal ga missen :( :( :(

Dat de Roemeense overkopers er plezier aan zullen beleven, staat vast: https://www.bruzz.be/economie/glijbanen-oceade-naar-roemenie-2018-09-22 Ergens had ik gehoopt dat Djurs Sommerland de banen zou overnemen. Want het waterdeel aldaar staat in schril contrast met het droge park en ervoer ik laatst toch een beetje als camping-meuk.