PDA

Bekijk Volledige Versie : Ooit al een bekende persoon tegengekomen in een pretpark?



Ignace
18-11-18, 19:35
In een interview met onze premier viel me op dat hij net als ik in Walibi was op de dag van de gemeenteraadsverkiezingen. Ik heb hem niet gezien, maar de vraag stelt zichzelf: heb je ooit een andere bekende persoon in een pretpark gezien?

Ik kan me behalve enkele pretparkdirecteuren (Plopsa, Europa-Park) geen voor de geest halen eigenlijk. Dina Tersago op de opening van Comics Station komt nog het dichtst in de buurt :p.

K-ToF
18-11-18, 19:53
Gho, ik heb er toch al een paar gezien hoor!

* Belle Perez, Gert Verhulst, Peter Thyssen, Milk Inc, Sylver, Veronique De Kock, Wendy Van Wanten, Showbizz Bart, Sabine Appelmans, Hilde Debaerdemaeker, Julie Taton, Wim Ballieu,...in Six Flags Belgium/Walibi Belgium.

* Dina Tersago, Christoff, Bobbejaan Schoepen, Jacky Lafon,... in Bobbejaanland

* VengaBoys, Twarres, Gerard Joling, Gordon in Efteling

Polletje
18-11-18, 20:45
"Gekende figuren" dit jaar ontmoet in de pretparken:
- Baba Yega in Bellewaerde
- Gers Pardoel en last but not least (voor mij althans) Carmen, Markske en Pol van F.C. De Kampioenen in Plopsaland De Panne.

Rickie97
18-11-18, 20:46
Ik zal er nog eens over nadenken maar met wat ik me nu voor de geest kan halen, niet direct. Wel kwam ik in Toverland in Avalon dit jaar een groepje tegen met deftig geklede mensen met daaronder ook Peter van Holsteijn en Caroline Kortooms. Verder heb ik in Slagharen vanuit de monorail Wouter Dekkers eens in zijn bureau zien zitten of de directeur van Bellewaerde ben ik toch ook al een paar keer in het park tegengekomen.

Op Yesterdayland dit jaar in Bobbejaanland waren er natuurlijk heel wat bekende artiesten, en Showbizz Bart, maar een verrassing was dat na het optreden van Willem Vermandere dat we gaan bekijken waren plots Jacky Schoepen het podium opkwam. Dit komt het dichtst in de buurt van een antwoord op de vraag denk ik. :p

Polletje
18-11-18, 20:57
of de directeur van Bellewaerde ben ik toch ook al een paar keer in het park tegengekomen.

Die heb ik dit jaar wel vaak gezien in het park. Bijna altijd met zn "walkie talkie" bij de hand …
Op het einde van één van de nocturnes dit jaar stond hij zelfs aan de barrières van parking C. Hij hielp er bij het scannen van de parkingpassen en vroeg ons vriendelijk of we ons geamuseerd hadden … Ik vond dat wel sympathiek en knap dat een directeur zich daar vertoont.

bobby turbo
18-11-18, 20:58
Behalvve heel veel bekendheden die optraden in de parken of aanwezig waren op openingen, kwam ik al heel vaak BV's tegen in de parken. Bijvoorbeeld Twee miss Belgie's in Plopsaland, Sven De Ridder, Alex Agnew in Bobbejaanland, Magriet en Celien Hermans in Phantasialand en veel meer waar ik niet meteen meer op kan komen

knessel
18-11-18, 21:00
Bart De Wever 1.0 in een allerheiligenverlof in de Efteling. In die periode moest hij een ritje vogelrok missen omdat de beugel niet toe kon. Dat was blijkbaar één van de triggers voor zijn metamorfose.
Ik stond eens te plassen in het Boudewijnpark toen Henk Rijckaert naast me kwam staan. Hij was er naar zijn zeggen privé, want met die kerels en hun programma's weet je maar nooit....

jefke88
18-11-18, 22:33
Met Lowieke uit Thuis en Sean D'Hondt redelijk recent nog in hetzelfde treintje van Psyké Underground en Weerwolf gezeten. Faroek Ozgünes heb ik ook eens zien rondlopen in Walibi, maar dat is misschien niet echt een BV. Bart Somers heb ik ook eens gespot in een boomstam in Bobbejaanland.

Verder een jaar of 13 geleden op dezelfde dag zowel Max uit Wittekerke als Wendy van Wanten tegengekomen in Plopsaland De Panne. Voor Wendy van Wanten was de helft van het Mr. Spaghetti restaurant afgezet zodat er dus voor de normale (betalende) klanten geen plaats was. Toen ze daarna ook nog eens via de uitgang voordrong bij De Draak moet ik niks meer weten van dat hautain w**f. Peter Bulckaen schoof wel overal mooi aan.

PyongWon
18-11-18, 23:19
Kim Clijsters zat met haar zus en de kids voor ons in de 4D cinema in Phantasialand afgelopen jaar

simon
19-11-18, 17:36
De directeuren van de Belgische parken ben ik dit jaar toch ook tegengekomen. Idem in Toverland tijdens de Fandag. Vooral in Bellewaerde valt het op dat hij telkens in het park aanwezig is als ik er ben. Daar ook Baba Yega gezien in het voorjaar natuurlijk.

Verder van gewone bekende personen kom ik die eerder gewoon in Brugge tegen dan in pretparken tbh. Op mijn werk hebben we de Foute Vrienden nog eens ontvangen (niet voor een stunt, maar een gewoon bezoek), idem als de finalisten van Mister Gay Belgium en talloze Missen (van talloze verkiezingen ook).

In pretparken zelf is vooral mijn lief de spotter, en die herkende laatst wel een ex-actrice uit Familie in Walibi. Ook in Bobbejaanland had hij iemand gespot, maar vergeten wie het was.

Phadd-F
19-11-18, 22:55
Ik ben er wel al een paar tegengekomen. Dimitri Leue in Planckendael, Margriet Hermans en haar dochter in Phantasialand. De meeste natuurlijk in mijn periode als attractiebediener in Plopsaland De Panne. Zo kwam eens een gast met een pet vragen waar een bepaalde attractie was. Het was duidelijk Jan Verheyen ondanks dat hij er wat incognito probeerde uit te zien (heel begrijpelijk natuurlijk).

Toen Mayaland zijn persopening had vroeg Jean-Marie Pfaff waar hij moest zijn. Vriendelijke mens. Verder zijn ze ook eens voor De Slimste Mens ter Wereld foto's komen maken van BV's in de Boomstammetjes. Mia Doornaert, Jean-Marie Dedecker, Wendy van Wanten, Johan Museeuw, Steven van Herreweghe... Volgens mij waren er nog maar die kan ik me niet meer voor de geest halen.

Dit jaar helaas Kevin De Bruyne misgelopen in Plopsaland! Hij was er een dag eerder :(

coasterfrenzy
26-11-18, 11:44
Optredens die door een park geboekt zijn laat ik achterwege.. Dat is niet "tegen Komen" maar eerder "plannen" :p

Chris Sawyer in Phantasialand.

Earlyspencer
26-11-18, 17:55
Alex Agnew gespot in de wachtrij van Droomvlucht
Bert Gabriëls: samen in de sauna van Plopsaqua
Bart De Pauw (ja die!): samen in hetzelfde karretje van Anubis.
Ze waren er - denk ik - alle drie als privépersoon en niet als artiest / publiek figuur.
Frank Van der Linden in de Ikea van Gent telt hier niet, zeker?

siroccofreakske
28-11-18, 11:51
Frank Van der Linden in de Ikea van Gent telt hier niet, zeker?

Is elke Ikea ook niet een beetje een pretpark? ;)

Earlyspencer
09-03-19, 20:06
Nieuwe credit: meneer de burgemeester van Gent in Lago Gent.

Earlyspencer
13-10-19, 16:24
Op dit eigenste moment: Jeroom en Elodie Ouadradingens in de best lange wachtrij van Droomvlucht.

Earlyspencer
25-10-21, 11:39
Eerste (test)dag van Plopsa Station Antwerpen: in de valtoren-attractie met enkel maar zwart geschilderde muren: naast Bart De Wever.

Earlyspencer
13-02-22, 20:35
Vandaag zag ik in Aqualibi iemand die sterk op Lamkel Zé leek, maar ik durfde niet dichter gaan kijken.
... en dan vergat ik in sept 2021 nog te melden dat ik toen bijna letterlijk tegen Radja Naingodinges was aangebotst in de Vlindertuin van de Zoo van Antwerpen.