PDA

Bekijk Volledige Versie : Welk pretpark zou jij een monopolie spel van willen?



Zeuske83
08-12-18, 21:03
Hey

Efteling en heidepark hebben een editie van Monopolie. Welk park mag dat nog maken voor jullie?

voor mij :


Europapark (no comment)
Hansapark vind ik een leuk parkje
en Mirabilandia vind ik ook een leuk parkje

Nielsje
08-12-18, 22:00
Een algemeen spel met de vele Europese topparken zou ook tof zijn.

bobby turbo
09-12-18, 09:35
Alton Towers en Thorpe Park hebben die ook. Een algemene Disney versie is er ook, waarin de parken zitten.

MonsterBro
09-12-18, 10:15
Voor de geïnteresseerden, het Poolse Energylandia heeft ook zijn eigen monopoly.

Ignace
09-12-18, 11:35
Voor de geïnteresseerden, het Poolse Energylandia heeft ook zijn eigen monopoly.

Maar die is nu al gedateerd want Hyperion zit er niet in :p.

Europa-park is een leuk idee, maar die hebben misschien zelfs wat té veel attracties om nog een goede selectie te kunnen maken voor een standaard bord. Liseberg lijkt me ook wel fijn.

Het idee van Nielsje lijkt me ook wel iets. Of een Monopoly-spel met verschillende achtbanen van één fabrikant.

Zeuske83
09-12-18, 13:13
Het idee van Nielsje lijkt me ook wel iets. Of een Monopoly-spel met verschillende achtbanen van één fabrikant.


Dat is ook een leuk idee.


Alton Towers en Thorpe Park hebben die ook. Een algemene Disney versie is er ook, waarin de parken zitten.

Dank u voor de tip. Ik ga volgend jaar naar Thorpe Park en ik ga het meebrengen. Net als Heidepark.

Earlyspencer
09-12-18, 21:57
Bij een Bobbejaanland-Monopoly krijg je enkel het goedkoopste rechte stuk - van start tot gevangenis - ingevuld, vrees ik. (Steekje hoor, ik ben financieel gezien mogelijk hun grootste sponsor op dit forum).

simon
10-12-18, 17:50
Mm, ik zou liever een andere variant zien opduiken. Een soort 'Hotel' waarbij je zelf parken kan bouwen. Zou dat niets zijn?

Anders ook liever een algemenere versie, ofwel een EP versie :)

trainfreak
10-12-18, 18:15
Een EP versie zie ik wel zitten en durf ik wel nog in huis halen.
Ze hebben in het verleden al enkele spelletjes uitgebracht, denk maar aan het 'betoverende doolhof'.

Alleen de prijs van de verschillende monopoly versies he..