PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleine Video TR Port aventura



Eftelplopsa
13-01-19, 15:45
Vorig jaar bezochten we Port Aventura. Had hier niet zo een heel hoge verwachtingen bij. Maar echt wel een goed park. Goeie coasters en mooi ingericht park. Al zijn sommige coasters nogal schokkerig en pijnlijk. En ja er ontbreken nog wel wat darkrides waar ze dit jaar mee aankomen. Het park geeft wel echt een vakantie gevoel en dat is top. Capaciteit bij de coasters is ook niet echt goed. En steken ze je graag voor. Ook hebben we Ferrariland mee in ons dagje gestoken. Een goeie coaster maar das ook alles... Hoop echt dat dit later een thema gebied word van Portaventura. Want is echt nogal duur voor wat het is. Hopelijk komt Ferrariland nog met rides zoals in Ferrari World. Daar hebben ze nog wel wat leuke rides staan en darkrides.
Is natuurlijk allemaal mijn mening en meningen kunnen verschillen. ;)
Hieronder een korte sfeer video van het park.
Je mag altijd abonneren op mijn YouTube kanaal Nick Themeparker

https://youtu.be/cL8l6wjLU38

Pretparkfreak7
15-01-19, 18:40
Ik ben het meestal met je eens. Al weet ik niet of ik de nieuwe darkride wel zo graag zie komen: wat mij betreft staat die hele sesamo-aventura zone als een tang op een varken in vergelijking tot de rest van het park. De enorme zone met de splash battle vond ik er ook bizar.

De twee parken samenvoegen zie ik ze nog niet meteen doen, omdat ze dan zelf als park aangeven dat het te slecht is om op zichzelf te staan. Ik vermoed dat ze met Ferrariland nog lang zullen sukkelen eer dat een volwaardig park is dat zijn prijs verdiend. De Walt Disney Studios worden per slot van rekening ook pas echt interessant rond 2025. :p

knessel
24-01-19, 09:10
aangenaam filmpke, en mooi in beeld gebracht.