PDA

Bekijk Volledige Versie : Wordt Parques Reunidos overgenomen door een zweedse familie?



coasterfrenzy
01-05-19, 16:56
Een steenrijke zweedse familie/investeringsgroep heeft interesse getoont in de pretparken van Parques Reunidos. Als de verkoop van de parken door gaat, komen dus parken zoals Bobbejaanland, Movie Park Germany en Attractiepark Slagharen in Zweedse handen.

Lees er meer over in ons artikel (http://board.pretparken.be/entry.php?3-Bobbejaanland-binnenkort-in-Zweedse-handen)

Earlyspencer
01-05-19, 17:19
PR is nu trouwens momenteel in zekere zin even Engels dan Spaans, want in handen Arle Capital Partners Limited. Als bij een eventuele overname de investeringsdrang die de twee Zweedse top-parken kenmerkt, mee overwaait, zou dat natuurlijk wel toe te juichen zijn. Al gaat het in die allerhoogste echelons vaker over saneren en met winst doorverkopen dan daadwerkelijk op het terrein investeren (in uitbreiding / attracties / accommodatie.) M.a.w. veel te ver van mijn simpel bed.

Phadd-F
01-05-19, 18:17
Een verandering in beleidswind daar kan ik alleen maar toejuichen daar. Slechter kan niet...

coasterfrenzy
02-05-19, 08:09
Een verandering in beleidswind daar kan ik alleen maar toejuichen daar. Slechter kan niet...

Mijn gedachte. Gezien de "Giving something back" houding van de zweedse groep, weet ik niet helemaal goed wat ze met pretparken willen. Maar als dit voor hun een manier is om terug te geven aan de bevolking, dan zie ik ze nog wel de betere parken als voorbeeld nemen.