PDA

Bekijk Volledige Versie : RCT3 op meerdere computers spelen?



PyongWon
20-03-20, 09:09
Vraagje: Door de Corona ben ik terug herbegonnen met RCT3. Ik heb het spel op mijn laptop gezet en speel de "carrière". Maar af en toe heb ik de kans om ook aan mijn vaste computer te spelen. Kan je een carrière in de cloud opslaan zodat je op meerdere pc's aan dezelfde carrière kan verder spelen? (Niet op het zelfde moment, maar 's morgens op de laptop en 's avond aan de pc bv)

Hoe pak ik dat het beste aan?

Zeuske83
20-03-20, 14:06
Hey,

heb jij steam? Ik denk dat dat het beste/ gemakkelijkste is.
En Ik denk niet dat het kan...

ExpeditionGeForce
20-03-20, 14:24
Door de Corona ben ik terug herbegonnen met RCT3.

Same thing here :)


Hoe pak ik dat het beste aan?

Al je RCT3-parken worden in mijn documenten opgeslagen (in de map RCT3). Voor zover ik weet kan je dit niet wijzigen. Het gemakkelijkste is volgens mij om de map "Campaigns" (C:\users\uw naam\documents\RCT3\Campaigns) naar een USB-stick te kopiëren en vervolgens die map op de andere computer op diezelfde plaats zetten en dan zou je je carrière op een andere pc kunnen voortzetten.

PyongWon
21-03-20, 09:48
Hey,

heb jij steam? Ik denk dat dat het beste/ gemakkelijkste is.
En Ik denk niet dat het kan...
Met planco gaat dat via steam, maar bij mijn weten staat rct3 niet op steam. Dus geen optie dacht ik.

PyongWon
21-03-20, 09:50
Al je RCT3-parken worden in mijn documenten opgeslagen (in de map RCT3). Voor zover ik weet kan je dit niet wijzigen. Het gemakkelijkste is volgens mij om de map "Campaigns" (C:\users\uw naam\documents\RCT3\Campaigns) naar een USB-stick te kopiëren en vervolgens die map op de andere computer op diezelfde plaats zetten en dan zou je je carrière op een andere pc kunnen voortzetten.
Of die map in the cloud gooien en dan op de andere pc op de juiste plaats zetten... kan ik eens proberen. Thnx.

Zeuske83
21-03-20, 10:05
https://store.steampowered.com/app/2700/RollerCoaster_Tycoon_3_Platinum/ Here u go .

En check u PM'S aub.

coasterfrenzy
21-03-20, 10:20
Maar steam biedt geen Cloud Sync aan voor RCT3 (dus syncen van de savegames). Als je het al elders gekocht hebt, heeft het opnieuw kopen via steam weinig voordelen. Je kunt wel het volgende proberen (bij veel spellen werkt dat):

Boven in het menu click je op Games. Dan op "Activate a Product on Steam". Klik op "Next" dan op "I Agree" en vervolgens kun je de productcode van het spel dat je al gekocht hebt invoeren. Met een beetje geluk ontgrendelt het op Steam. Ik heb al redelijk wat van mijn oude spellen zo in mijn Steam Library gekregen.

Zeuske83
21-03-20, 10:31
Maar steam biedt geen Cloud Sync aan voor RCT3 (dus syncen van de savegames). Als je het al elders gekocht hebt, heeft het opnieuw kopen via steam weinig voordelen. Je kunt wel het volgende proberen (bij veel spellen werkt dat):

Boven in het menu click je op Games. Dan op "Activate a Product on Steam". Klik op "Next" dan op "I Agree" en vervolgens kun je de productcode van het spel dat je al gekocht hebt invoeren. Met een beetje geluk ontgrendelt het op Steam. Ik heb al redelijk wat van mijn oude spellen zo in mijn Steam Library gekregen.

Thx voor de info Wist ik niet eigenlijk.