PDA

Bekijk Volledige Versie : [Port Aventura World] Seizoen 2017 Nieuwigheden en discussietopic



Crazy2girlken
15-05-17, 20:44
Nieuwe formules van de express passes (inclusief Ferrariland):

https://www.portaventuraworld.com/en/tickets/express-pass

Cirque Du Soleil keert deze zomer terug met Varekai: Tales of the Forest.

Show nieuwigheden:
Shows


NEW I Love Can Can – Long Branch Saloon // Far West
NEW VERSION Bang Bang West - Western Stunt Show Arena // Far West
NEW VERSION 'The Dolly Dolly Sisters' Line Dance - The Old Steak House // Far West
NEW VERSION Country Music - The Old Steak House // Far West
NEW VERSION Dancing with Woody West - Penitence Station // Far West
NEW VERSION Sing with Woody & Winnie - Penitence Station // Far West / Plaza Yucatan // Mexico
NEW VERSION ¡Viva Mexico! - La Cantina // Mexico
NEW Dance Revolution - Gran Teatre Imperial // China
NEW VERSION Bubblebou - Temple Magic Jing Chou // China
NEW SesamoAventura: The Time Machine - TeatroAventura // SesamoAventura
NEW VERSION Sing & Dance with Sesamo - ChikkiTienda // SesamoAventura
NEW VERSION Aloha Tahiti - Anfiteatro de Polynesia // Polynesia


Furius Baco heeft een grondige renovatie gekregen gedurende het winterseizoen. Alle onride special effects zijn in ere hersteld, met name die van de pré show. Er is ook een nieuwe deur/poort geplaatst om de launch te verbergen voor de wachtrij/het instapplatform.

bron: towersstreet forum

Pretparkfreak7
15-05-17, 21:05
Show nieuwigheden:

Furius Baco heeft een grondige renovatie gekregen gedurende het winterseizoen. Alle onride special effects zijn in ere hersteld, met name die van de pré show. Er is ook een nieuwe deur/poort geplaatst om de launch te verbergen voor de wachtrij/het instapplatform.

bron: towersstreet forum
Ik kan met enige misplaatste trots zeggen dat ik vrijwel alle shows recent bekeken heb.
Shows


NEW VERSION Bang Bang West - Western Stunt Show Arena // Far West
Entertainend. Zat wel zo tsjokvol met absurde humor: dat er haast geen verhaal meer overbleef. Meest memorabel waren scorebordjes die verschenen terwijl er op iemand geschoten werd, een achtervolging die plots in retro-videogame-stijl werd gevoerd en iemand die van op hoogte in het water viel en vervolgens vrij nat was.

NEW Dance Revolution - Gran Teatre Imperial // China
De acts volgden elkaar op in een hoog tempo en ook de muziekkeuze was best fijn. Decors zijn wel grotendeels vervangen door een achtergrondscherm met leds. Ik vind dat persoonlijk minder sfeervol dan echte decors. Verder waren er ten opzichte van de vorige show die ik daar gezien heb (Music Generation) te weinig rustpunten in de show. Al bij al nog een echte topper, maar wel minder goed dan vorige keer.
NEW VERSION Bubblebou - Temple Magic Jing Chou // China
Topshow. Drie keer gemist. 4e keer drie kwartier op voorhand aangekomen, één supergrote popcornportie en twee maal 75 centiliter bier in reccordtijden moeten binnenkappen omdat de zaal blijkbaar al een half uur op voorhand openging, maar het was het allemaal waard.

NEW VERSION Aloha Tahiti - Anfiteatro de Polynesia // Polynesia
Zwak. Na dat de artiesten een epische entree maken door in kano's aan te meren op het strand van het podium gaat het steil bergafwaarts en volgen er een paar nietszeggende dansjes, die daarna nog eens worden overgedaan met het publiek in de hoofdrol. Ga liever naar de Bubble show.


De vogelshow i wél leuk: er zijn enorm veel vogels van types die je normaal zelden ziet in vogelshows.

Ignace
15-05-17, 21:05
Ik heb Furius Baco vorige maand voor het eerst gedaan, blij te lezen dat ik ineens alle effecten heb kunnen meemaken :)!

Nielsje
04-07-17, 20:07
Vandaag kon je in Port Aventura in het park een ticket voor Ferrariland voor 15 euro kopen.

zilli
04-07-17, 20:44
€60 Euro voor beide parken + €53 voor een Express Pass Premium Gold. Voor €113 in totaal dus voor 1 dag kan je niet sukkelen! Moet er dringend nog eens naartoe.

In parken van hetzelfde caliber in Orlando heb je voor €113 nog geen gewone toegang (dus met aanschuiven).

T-Bô
05-07-17, 11:54
Ik heb Furius Baco vorige maand voor het eerst gedaan, blij te lezen dat ik ineens alle effecten heb kunnen meemaken :)!

Ik deed Furius Baco een maand geleden en de effecten waren ver van werkend. Ofwel is er heel veel stuk gegaan op een korte tijd. Ofwel beperkt de renovatie zich tot het ophangen van een rolgordijn (ipv het aan de praat krijgen van de echte poorten tussen het station en de voorshow).